Olen pohtinut mistä saisi dvd koteloita edullisesti. Wesellcd ja Nierle tarjoaa suuria eriä edullisesti ja postimaksut on 11-12€. Mutta Clas Ohlson myy slimmejä koteloita (7mm) 10 kpl paketti 2.90€ ja tavalliset 14mm kotelot 3.45€, tuplakotelot pikkusen kalliimpia. Ketjun myymäloitä on suurissa kaupungeissa ja ruotsalainen verkkokauppa josta suomeen postimaksut on 295 SEK... Itse olen ostanut Clas Ohlsonilta ja on ollut hyviä varsinkin nuo slim mallit. (14mm koteloissa levyt jonkin verran pyörii) Onko kellään kokemuksia Wesellcd:n tai Nierlen slim koteloista??
Ostin sadan kappaleen erän wesellcd:stä niitä slimejä. Laatu ei ole mitenkään kehuttava, ovat jotenkin hauraan oloisia koteloita, mutta ovat kuitenkin ajaneet asiansa suhteellisen hyvin. Hirveä teollinen lemu niistä koteloista lähtee myös joten kannattaa säilyttää niitä jossain kaapissa jossa hajusta ei ole niin suurta haittaa.
- EDIT: Anteeksi, Laitoin ihan vahingossa tuon osoitteen tähän, ku en muistanu ettei saa laittaa tähän..
En ala mielelläni postailemaan. Valokuvia saatan lähettää. Hoidan tällaiset asiat mielellään vasta tuossa viikonloppuna kun on opiskeluja. Lähettele privaattina viestiä jos haluat niitä kuvia mutta poista tuo sähköpostiosoite tuosta äsken kirjoittamastasi viestistä. Voi tulla spämmiä eikä AD:ssä muutenkaan katsota sähköpostiosoitteen julkaisua hyvällä.