Dual layer dvd polttava.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jasu86 05.09.2005.

1. Jasu86

Jasu86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt kun oon saanu kone ja takuu sotkut hoidettua, ja uusi tehokkaampi prossukin tilalla, niin olis uuden tilin myötä tarkoitus ostaa sitten polttava dvd asema...

Mitä ehdoittaisitte, kun ehtona että olis kiva ettei se kuullostaisi enää pölynimurilta kun sinne laittaa levyn. hinta n.50e

Onko nykyään enää fiksua pitää koneessa kahta "cd" asemaa, eli joutaako tuo pelkkä lukeva dvd pois?

2.  
  3. age007ti

age007ti Guest

lukeva pois ja tilalle LG:n dual layer polttava

4. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis jos sulla on tällä hetkellä tavallinen DVD-ROM-asema, niin älä nyt sitä pois heitä. Itsellä on yhessä koneessa DVD-polttava ja DVD-ROM-asema ja eipä ole häirinneet.
    Anna olla vaan paikallaan, pistät vaan slaveksi sen vanhan ja uuden masteriksi.

5. roope14

roope14 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    toi lg:n dual layer on hyvä peli. ei paljon raksuta ja lukee monia eri levyjä. jätä lukeva kuitenkin rinnalle slaveksi, esim. levyltä levylle kopioinnissa ihan kätevä ei tarvii säätää kovon kautta.

6. eduard0

eduard0 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos ei ole mitään käytännön syytä heittää sitä lukevaa pois (niinkuin minulla itsellä IDE-väylät loppuvat kesken), niin kannattaa se säilyttää rinnalla. Tosin tuo lennosta kopiointi on toiselta asemalta suoraan riskialttiimpaa kuin jos tekisi ensin imagen kovalevylle.

LG:n asemat ovat muuten ihan hyvää peruskamaa ja olen itsekin niitä suosinut, mutta tällä hetkellä kallistuisin johonkin toiseen laitteeseen joka myös tukisi PIE ja PIF arvojen lukua (eli lähinnä levyjen virheen/polttojäljen tarkistus). Mutta jossei moiselle ole tarvetta, niin en näe syytä olla ostamatta LG:tä.

Jaa tämä sivu