Mitähän eroa mahtaa olla: -Maxtor DiamondMax 10 (160 Gt, 7200 RPM) ja -Maxtor DiamondMax Plus 9 (160 Gt, 7200 RPM) Jompi kumpi minulla jo on ja samanlainen pitäisi ostaa toiseksi... Hinnassakaan ei tunnu eroja pahemmin olevan, kymppiä on vaan ainakin netissä enemmän tarjolla.
Maxtoreita on haukuttu tosipaljon nykyään. Mutta itselläni on 2 Maxtoria eikä mitään ongelmia ole ollut. Western Dicitalin kanssa kyllä.
Kyllähän tuo minulla ainakin toistaiseksi on toiminut. Saanko mitenkään selville, kumpaa mallia omani on, aukaisematta koko konetta? Järjestelmänhallinnasta ei selvinnyt... Ja sitten toiseen, ei välttämättä tänne kuuluvaan kysymykseen: Kuinka saisin kryptattua näppärästi koko kiintolevyn? Olen kuullut, että avaimen saisi esimerkiksi USB:n kautta käytettävään muotoon? Mistä aiheesta löytyisi lisää tietoa?
väliähän ei oo sinänsä. 10 on uudempi versio ja luotettavampi oletetusti. itellä 2x Maxtor DiamondMax 200gb sata
Katost laitehallinnasta (Suorita -> devmgmt.msc) levyasemat kohdasta kiintolevysi nimen (Mallia: Maxtor ja kirjaimia ja numeroita). Katost ne kirjaimet ja numerot ja menet maxtor.com sivustolle ja valitset etusivun oikeasta yläkulmasta kyseisen mallinumeron. Eteesi avautuu sivu, josta näet kovosi mallin.
tak so braa, DiamondMax Plus 9 näyttää tuo vanha olevan, josko ostaisi toisen samanlaisen... Vieläkö joku osaisi siitä kryptauksesta kertoa, vai pitäisikö kysyä toisella topicilla?
Vaikka PGP Desktop-ohjelmalla. http://www.pgp.com/ Enempää en osaa sanoa, mutta eiköhän tänne kohta eksy joku, joka tietää.