Mistä mahtaa johtua kun polttavani ei suostu polttamaan mitään, muuten toimii cd/dvd:t mutta polttaessa sanoo vain että poltto ei onnistunut. Poltto softina on ollut NERO ja sitten tuo windows mediaplayerin poltto homma ja kummatkin sanoo että poltto epäonnistui Asema on LG:n mutta mallia en juuri nyt muistanut.
Mulla tuli gigabyten mukana nero 6 polttosofta, jossa on joku bugi poltti aina puoleenväliin ja burn error. Asensin sen uudestaan parikin kertaa ja koitin eri levyjä mut ei. Hain sit neron sivulta uuden version ja toimii täysin kaikilla levyillä. Kävi muuten sama cd key ku mikä tuli aseman mukana.
Ootkohan ostanut vahingossa niitä "Music-cd" levyjä? Siis niitä jotka on tarkoitettu niihin stereoitten nauhoittaviin soittimiin...
Olen kokeillut asentaa muutamaan kertaan tuon NERO:n uudelleen ja ladannut sen neron kotisivuilta ei ole auttanut, ja olen myös kokeillut eri merkkisiä levyjä jne... mutta ei ole auttanut ja tuota ide kaapelin vaihtoa en ole kokeillut kun ei ole toista ide kaapelia.. PS. tuli pientä viivettä kun en ollut kotona hetkeen.
Vie takuuseen. Meikän eka gigabyten asema poltti levyt ok, mutta muut asemat ei lukenu niitä??? Kokeile jotain muuta polttosoftaa esim. Dragon burneria?