1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tiedostomuoto jonka voi toistaa DVD/VHS-soittimessa?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi urbaani 25.08.2005.

  1. urbaani

    urbaani Member

    Liittynyt:
    25.08.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No terve vaan! Olis tässä tarkotus hankkia itelleni yks Philipsin DVD/VHS-yhdistelmä soitin (Philips DVP3100V DVD/VHS-yhdistelmä, näin tarkasti ottaen). Ja hieman jäi ihmetyttään yks asia, kun luettelon mukaan kone pystyy toistamaan DivX-levyjä, ja toistaakin seuraavat:
    DVD-video, DVD+R/RW, DVD-R/RW, video-CD, SVCD, CD-R/RW, DivX 311, DivX 4, DivX 5, MPEG1, MPEG2, MPEG4, CD, CD-R/RW, MP3-CD, WMA-CD, JPEG ja kuva-CD.
    Eli siis kysymys on siitä et olisko kenelläkään tietoa siitä et minkälaista videotiedostoa se nauhuri pystyy näyttämään telkkuun? Jos mulla on CD-R levy, niin pitääks mun tallentaa se leffa siihen jossain ihme formaatissa? Toistaaks se AVI:n? Vai pitääks sen olla esim. MPEG? Vai joku muu et sen vois kattoo? Olen hieman ulalla. Apua otetaan avosylin vastaan, joten kiitos jos vaivaudut auttamaan!
     
  2.  
  3. jpekkam

    jpekkam Guest

    Poltat sen elokuvan siihen cd-r levylle data -levynä ja kato näkyykö se.
     
  4. age007ti

    age007ti Guest

    nauhuri ottaa sitä mitä scart-liittimeen työnnetään, eli samaa mitä mikä tahansa VHS nauhuri
     
  5. urbaani

    urbaani Member

    Liittynyt:
    25.08.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okkei, kiitoksia ystävät. Nyt sitte tilaus meneen ja konetta odottelemaan...
     
  6. thing

    thing Guest

    entäs noitten subien kans.missä muodossa jos missään...täälläkin ulalla?
    siis divx/xvid muotoisien.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.09.2005
  7. urbaani

    urbaani Member

    Liittynyt:
    25.08.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kone tuli perille onnellisesti ja kaikki noi edel mainitut kyllä toimis. Mä en itte tiedä noista subeista mitään, ku mun video-tiedostoissa (ei DVD-leffa, jossa monia kieliä ja subeja: ne kyllä toimii samoin ku koneelta kattois!) on kiinteät tekstit...
     

Jaa tämä sivu