1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Maximum T800 FTA ohjelmisto?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi pixies 23.08.2005.

  1. pixies

    pixies Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2004
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mikä on kyseisen boxin uusin ohjelmaversio?
    Tekstit ei toimi kunnolla tv1 ja tv2 kanavilla.
    Onko tuohon ongelmaan ratkaisua?
    Eikös sen pysty päivittämään tietokoneen kautta?

    -tak-
     
  2.  
  3. age007ti

    age007ti Guest

  4. pixies

    pixies Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2004
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos paljon!
    Yritin kyllä itsekkin ehtiä googlesta, mutta en löytänyt laiskuuttani :)
     
  5. jusa56

    jusa56 Guest

    Eipä muuten auta tuo ohjelmistoversio, samallalailla hukkkuu 1:n ja 2:n tekstit, vain tehdasasetusten ajo auttaa vähäksi aikaa.
    Näin ainakin minulla, eli pikapuoliin lentää roskiin koko maximum !
     
  6. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Maximum T-800 FTA digibox vika on siinä, että se on korealaista tekoa. Korealaisilla ei ole ollut kiinnostusta ohjelmoida Suomen pienille markkinoille kunnon DVB tekstitystä. He eivät ole välittäneet Suomen Nordic standardista pätkääkään. Gigantin myyjät eivät itsekkään tiedä mistä on kysymys. Vaihdoin yhden kerran digiboxin toiseen samanlaiseen - turhaan. Minulla auttaa tekstityksen palautumiseen se, että vaihdan kanavan toiselle kanavalle ja sitten takaisin YLEn kanavalle.
     
  7. jusa56

    jusa56 Guest

    Joo sama juttu, minullakin on kerran vaihdettu uuteen, mutta kuten sanottu vain tehdasasetusten ajo auttaa.
     
  8. Anzzy

    Anzzy Member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Firmiksellä v5.02 YLE:n tekstitykset toimivat oikein. Asetuksista pitää valita teksitys-rivi ja OK-näppäimellä mennä teksitysasetukset-sivulle. Tsekattava onko teksitys valittu pääle ja mitkä kielet on valittu. Mulla kaikissa kolmessa on suomi ja hyvin pelittää. Auttaako ongelmaan ?
     

Jaa tämä sivu