hp pavilion a1009.fi(512 mb, amd athlon 64 3000...)(600-)näytönohjaimeksi ajattelin radeon x800xl 256mb. olisko asustekin hyvä(300)ja näytöksi joku halpa litteä 17" tft näyttö. lisäisin muistia gigaan myöhemmin jos tulee tarvis(50) olisko hyvä? en haluaisi alkaa kokoamaan itse mitään konetta koska takuu asiat ja muut semmoset.. yhteensä: tonnin huonommalla puolella(yli) nii että olisko hyvä? [bold]edit: hinta yhteensä[/bold]
mm pelehin: battlefield2, half life 2, guild wars, counter strike.. ja riittääkö pavilion a1009.fi:n virtalähde x800xllän pyörittämiseen, en löydä mistään paljon siinä on ja paljonko x800xl tarvitsee? 350w? [bold]edit: virtalähde[/bold]
Prossuks: Amd Athlon 64 3200+ s939 Venice Emoksi vaikka: Asus A8V-Deluxe Näyttis: saa olla sama Muisti: pistä samantien se giga tai 2 Virtalähde: Ainkin 450W, ei tommosta 350w kannata enää. Mut jos oikee jotain tosi konetta aiot hommata ni hommaa sit sellane emo missä pci-e ja totta kai sit yks/kaks pci-e näyttistä missä SLI tuki! Korjatkaa jos olen väärässä
juu sori, en huomannut ollenkaan, ja en oo oikee perillä enään näistä koneitten komponenteista ku kehittyy liian lujaa mulle
jos haluisin jonkun kaksnäyttöä yhdistelmän niin odottaisin että tulee atin sli lankut + näyttikset. parempi yhteensopivuus ja toiminta. nvidian sli tilassa pitää olla oikeastaan TÄYSIN samaa näyttistä. merkki, malli, bios jne pitää olla IDENTTISET jotta sliimaus toimii. kone paketti tuntuu hyvältä, näyttis on sopiva, prossu saa olla tuo 3000+ (koska teho eroa ei ole oikeastana ollenkaan.) ja kun hommaa vielä sen yhden 512 palikan. virtalähteeksi esim, 400w laadukas tai 500w. ehkä nykyään jo kannattaa hommata 500w, vaikka maksaakin ehkä vähä enemmän.