1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Suositelkaa mulle digiboksia

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi NewWorld 15.08.2005.

  1. NewWorld

    NewWorld Member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikäs olis hyvä digiboksi. Hintaa sais olla vain 90-100€. Itse ajattelin ärrältä Jacobsonia. Mutta jos teillä on omia kokemuksia jostakin boxista niin kirjotelkaa. Tänään lähtisin ostelemaan
     
  2.  
  3. Raicca

    Raicca Member

    Liittynyt:
    11.12.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. mvnet

    mvnet Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka suomalaisia tuotteita yleensä suosin, niin nyt täytyy sanoa, että en suosittele Nokian digibokseja. Ainakin heidän mallinsa 210T oli ja on yhä melkoinen pettymys. Boksi kaatuilee silloin tällöin (pahimmillaan muutaman kerran viikossa). Kello jätättää kuukaudessa minuutin tai pari, saa aina manuaalisesti säätää takaisin ja sekin on tehty tosi vaikeaksi. Kaukosäädin on avuton klopuska. Videokuva nykii ajoittain melko paljon.

    Onneksi sentään YLEn kanavien tekstitysongelmista on päästy päivitysten avulla eroon. Ja muotoilu on tehty niin surkeaksi, ettei digiboksin päälle saa sijoitettua mitään kun sen yläosa on kaareva. Osta siis joku muu kuin Nokia.
     
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minäkin suosittelen tuota Humaxia, yli puoli vuotta ollut käytössä ja pelannut kuin unelma.
     
  6. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaon combo boxi... Digi+satelliitti... Loistava aparaatti.
     
  7. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ja hinta on... Tässä kyseltiin satasen hintaluokan bokseja.
     
  8. fevrier

    fevrier Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei New World. Mulla on se Jacobson's digiboxi ja toiminut hienosti. Ärrällä on tarjous niiden lehdessä, jonka mukaan hinta on 25.8. asti 99 € (norm. 139 €) Kannattaa pitää kiirettä. Tossa hintaluokassa boxi tuskin paranee. Eihän mulla tietenkään ole kokemusta kaikista merkeistä, mutta useista kylläkin.
     

Jaa tämä sivu