Jacobson's Digiboxi

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi NewWorld 14.08.2005.

  1. NewWorld

    NewWorld Member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    [bold]Aion ostaa kyseisen merkkisen digiboxin, olisiko kenelläkään kokemusta tästä digiboxista? Onko ollut ongelmia ja miten se on toiminut? Ovatko sen ominaisuudet mielestäsi hyvät.[/bold]
     
  2.  
  3. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Dvdplazan foorumilla on kehuttu aivan toimivaksi boksiksi. Omia kokemuksia ei kyllä ole.
     
  4. NewWorld

    NewWorld Member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    [bold]Kiitos vastauksesta![/bold]
     
  5. fevrier

    fevrier Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi taas New Wordld. Mä jo tossa yhden toisenkin otsikon alla vastasin, että kokemusta on ja hyvin toimii. Suosittelen. Tosin sulla taitaa olla se jo, vai mitä. En ole vähään aikaan ehtinyt selailla näitä sivuja.
     
  6. 2fst4u

    2fst4u Member

    Liittynyt:
    25.10.2004
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä ollut samainen boxi, tosin Luxoritin nimellä. Hyvä perusboxi conaxilla. Jos jotain haluaisi lisää/parantaa, niin tässä muutama asia:

    -EPG voisi olla parempi, sillä nyt näkyy vain sen hetkinen ja seuraava ohjelma

    -tekstari on ehkä maailman hitain

    -tekstarissa ei alasivujen selausta

    -päivityksiä softaan ei ole tietääkseni tullut
     
  7. fevrier

    fevrier Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Samaa mieltä 2fst4u:n kanssa EPG:stä, eli ei ole ihan tarpeeksi kattava. Tosin mulla on ollut yksi Finntech:in boxi ja yksi
    sateelliittiboxi (muiden kokeilujen lisäksi) aiemmin. En tiedä tarkkaan, miten EPG:n laajuus vaikuttaa sen toimintanoputeen, mutta esim. sateliittiboxissa en viitsinyt käyttää sitä ollenkaan, kun lataus kesti 5 min.

    Teksti TV:stä en ole ihan samaa mieltä, koska mulla tulee sivu esiin samaan aikkaan (siis suunnilleen) kun painan sivunumeron viimeisen numeron. Valmistajan mukaan 350 muistipaikkaa ja 4:n megan "flasmemory" (en muista tarkkoja lukuja, mutta tarkistakaa sivulta www.jacobsons.fi).

    Taas samaa mieltä. Alasivujen selaus puuttuu, mutta alasivun voi kuitenkin pysäyttää kokemukseni mukaan millä tahansa numeronäppäimellä. Jos haluan jatkaa saman sivun selausta, niin pitää hakea sivu uudelleen (joka kyllä aukeaa heti). Tämä on mun mielestä ehkä huonoin ominaisuus koko boxissa.

    Ei ole mullekkaan, mutta kysyimpä asian innoittamana tästä niiltä.
    Uusi softa on kuulemma tekeillä ja "käytännössä" valmis, mutta Suomessa ei tiedetty, koska se tulee ilmateitse (tai kaapeliverkkoihin) yleisesti päivitettäväksi. Haluavat kuulemma parantaa sitä vielä, ettei tarvi päivittää kuukauden välein. Näin ainakin mulle kerrottiin.

    Loppujen lopuksi vaikuttaa kuitenkin muidenkin mielestä ihan ok vehkeeltä. Ilman edellämainittuja puutteita sehän olisi jo liki täydellinen, eikä kai sellaisia ole olemassakaan.
     
  8. onsekumma

    onsekumma Regular member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    405
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ihan nyt noin asiasta sen enempää tietämättä kysyn että eikö tämä ärrän boksi ole aika tyyris muihin samantasoisiin laitteisiin verrattuna? korjatkaa jos olen väärässä...
     
  9. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Itselläni finluxin dvb-t boksi ja ohjelmaopas kelaa kaikki tiedot samalla sekunnilla kun sen laittaa päälle.
     
  10. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulla Humaxin CX1201-C boksi ja kyllä siinäkin suomalaisten kanavien EPG:t näkyvät heti kun boksin on laittanut päälle, mutta muiden kaapelikanavien EPG tietojen latautuminen kestää useamman minuutin.
     

Jaa tämä sivu