n00bi tyttö kaipaisi apua

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Dianah 11.08.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Dianah

Dianah Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei kaikki! :) Heti aluks pyydän anteeks, jos kysymyksiin (mitä aion kysyä) on vastattu jo aikaisemmin, mutta ku en löytänyt :( sorry...
    Eli: Latasin leffan joka on mukamas 924,36MiB, mut se mitä tässä ihmettelen, että miten se tuli koneelle noin 17minuutissa (ei mul oo ku meganen netti), mutta ei se mun tärkeä kysymys ollut, vaan se, että se leffa ei toiminu ainakaan BS Playerilla, sit ku se on viel .mpg tiedosto, ni mitä se niinku sitte ees meinaa :) oon tottunu et leffat on .avi tiedostoi..ne kaikki toimi mulla. Yks mikä minulle mieleen tuli, että: puuttuisko minulta jotain päivityksiä esim. fddshow päivitykset tai viel jotaa??

TOSI ISO KIITOS jo etukäteen.. :)

2.  
  3. -kemisti-

-kemisti- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    96
    Se leffa on feikki(eli ei leffa ollenkaan, tiedosto täynnä nollia). Et tee sillä yhtään mitään. Eli mitään päivityksiä ei puutu :) Ja mpg-tiedosto on myös videotiedosto niinkuin .avi ja .wmv:kin

4. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ja lisään tähän lopuksi että kun seuraavan kerran aloitat threadin niin muista kunnollinen, ongelmaa kuvaava otsikko pistää. Nykyinen linja on nimittäin se, että huonoilla otsikoilla tehdyt threadit suljetaan heti pian kun huomataan.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu