Eli ongelmana on aidon Windows XP Home Editionin asennus itse koottuun koneeseen. Olen koittanut asentaa em. windows:ia nyt 4 kertaa; 1.kerralla kone ilmoittaa blue screenillä: Page_Fault_In_Nonpaged_Area 2.kerralla Kone ei pysty kopioimaan miljoonaa tiedostoa asennuslevyltä 3.kerralla sama juttu 4.kerralla ks.kohta 1. Lisäksi asennus on keskeytynyt aiemmin " IRQL_Not_Equal_Or_Less" Asennuslevyssä ja kiintolevyssä ei ole vikaa, kiintolevy käväisi jo takuuhuollossakin ja omassa koneessani sain Windows:in asennettua ilman ongelmia.. Olen myös kokeillut irroittaa kaikki komponentit paitsi CD RW:n ja Kiintolevyn.. Emolevy on mallia Asus A7V400-MX SE Kiintolevy on Maxtorin 40 Gb Kaikki vinkit ovat erittäin tervetulleita, itellä meni jo sormi suuhun..
Omassa koneessa antaa noita samoja BSOD viestejä. PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA, IRQL_NOT_EQUAL_OR_LESS ja MEMORY_MANAGEMENT. MemTest86:lla testasin ja muisteista löytyi vika (tai muisti väylistä), en ole vielä ehtinyt kokeilla toisia kampoja tai muuta, mutta epäilisin että sinunkin tapauksessasi vika olisi muisteissa.