hauppauge

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi keletana 03.08.2005.

1. keletana

keletana Guest

Kuka tietää miksi Hauppauge Nova-T USB2 ei suostu tallentamaan videota vaan herjaa virheviestillä...

Stream DShow Error
    Start DVB Recorder
    Määrittämätön virhe
    0x80004005

Ei auta vaikka asentaa ajurit uusiksi. Välillä toimii mutta kun sammuttaa koneen ja laittaa koneen taas päälle niin ei toimi.Kun en vaan itse tiedä mitä tuli tehtyä kun se välillä tallentaa.

HUIHAI HERMOT MENI

2.  
  3. heikki71

heikki71 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos irrotat koneen verkosta ja sammutat palomuurin, mitä tapahtuu?

4. handeran

handeran Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hauppauge foorumilta lainattua ->

5. keletana

keletana Guest

kone on ollut irti verkosta koko ajan ja palomuuri on poissa päältä ja olen kyllä asentanut nuo smd.exet kanssa.Silti kun käynnistän koneen uudestaan niin ei toimi. Hämy homma. No koitan taasen uudestaan. On vaan harmi kun ei tiedä mikä neuvoksi. Kun aloin jo miettimään että onko koneessa jokin asetus tai jokin joka aiheuttaa ko. ongelman. Pahinta on kun en niin kauhean älykkö ole jotta tuppaa tietotekniikan kanssa menemään sormi suuhun.

6. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko käytössä ohjelmiston/ajurien uusin versio? Mulla teki juuri tuota kun käytin mukana tulevan CD:n ajureita. Netistä ladatulla uudella versiolla toimii kaikki OK. Nyt en vain juuri löydä linkkiä mistä tuon sain...

Viimeksi muokattu: 04.08.2005
  7. heikki71

heikki71 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko laitehallinnassa jotain merkkejä tuon laitteen olemassaolosta?
    Esim. monitoimiprintterit näkyy laitehallinnassa.

8. keletana

keletana Guest

Laitehallinnassa on ainakin peli,video-ohjaimissa hauppauge. Ja sain yrityksen tuotetuesta mailia jossa oli osoite uudemman version sivuille. Imuroin ko. tiedoston, tulostin ohjeet ja asensin just niin kuin ohjeissa luki. Lopputulos. Kuva on bueno niin kuin aiemminkin mutta tallennus ei toimi. Laite kyllä tekee uuden tiedoston johon pitäisi kuvan mennä mutta eipä mene. Aloin jo miettiä että löytyiskö netistä jotain ilmaista vastinetta tolle wintv:lle. Ai niin ja teillä kenellä on käytössä wintv 2000 niin onko teillä mahdollisuutta säätää koodaus asetuksia. Ohjeissa kun niin lukee ja sitten onko teillä ruudun oikeassa alakulmassa rc-painike. Sekin kun on joissain kuvissa näkynyt. Ja kuuluuko wintv2000 ollessa päällä, näkyä käynnistä nappulan vieressä wintv32. Minä kun luulin että wintv32 on aivan eri ohjelma.

Jaa tämä sivu