mulla on 200 giganen kovalevy joka oli jaeuttu kahteen noin 100 gigan osaan nyt windows kuitenkin yhtäkkiä hukkasi toisen osan kokonaan ja toinen osa väittää vain että levyä ei ole alustettu oisko joku keino millä sais ne toimiin ja tiedostot takas mitä niillä oli
Moks, itse sain palautettua partitiot omasta 80 Gt (oli 3 osassa) ohjelmalla Active@ Partition Recovery. Hinta jotain 29 euroa. Ongelma oli siis se että levyltä hävisi KOKONAAN koko v**** partitiotaulu ja levy näytti blankoa. Siellä sitten oli piilossa kaikki meidän perheen valokuvat, ry-toimimman dokumentit etc. Meinas itku päästä, mut onneks ongelma selvisi loppujenlopuks aika helpolla. Ainiin, muuutama lisähuomio ko. softasta. Mulla kovalevy oli/on IDE levy, joten SATA levystä en ole varma. Toinen huomio, että ohjelmaversio jonka onnistuin löytämän toimi VAIN ei-64-kantaisessa ympäristössä. Itse raahasin kovon töihin ja ajelin ko. softan vanhassa PentiumIII koneessa. Aikaa prosessiin meni n. 30 minsaa, ja levyt oli taas käytettävissä datoineen.