Elikkä oon tässä hankkimassa uutta kone pakettia ja en oikein tiiä minkälaisen koneen ostais.Koneen hinta tulisi olla noin 1500-1700euroo ja siihen tulisi sisältyä näytön ja keskusyksikön lisäksi näppäimistö, hiiri, kaiuttimet,käyttöjärjestelmä ja tietoturva ohjelmisto.Mielellään ei mitään valmismikroja vaan jotain paketti ratkasuja. Oon ite ajatellu jotain tällästä: Emolevy: ASUS A8N-SLI Prosessorituuletin: ZALMAN CNPS7000B-AlCu + ZM-CS1 Prosessori: AMD Athlon64 3200+ VENICE BOXED Muisti: TwinMos 512MB DDR400 Kiintolevy: WESTERN DIGITAL 200GB 7200 RPM SATA Näytönohjain:MSI NX6600GT-TD128E PCI-Express Näyttö: Samsung SyncMaster 913N 19" Kotelo: XP Safir Xplorer Black/Red Virtalähde: Fortron FSP350-60THN 350W Levykeasema: 3.5" levykeasema 1.44MB CD/DVD/RW asema: LG GSA-4163RBB DVD+-RW SuperMulti DL, MUSTA, BULK Kaiuttimet: CREATIVE SBS 350 BULK (MMS110) 2.1 kaiutinsarja Hiiri: Logitech MX518 Optical Mouse Näppäimistö: Logitech Internet Keyboard MUSTA Käyttöjärjestelmä: Windows XP Home Tietoturva:Norton Internet Security 2005 Toi paketti on koottu computerian pakettilaskurilla
Hyvähän tuo on, muutaman muutoksen tekisin ainakin itse. Muistiksi kannattaa hankkia jokin 2x512MB dual channel kit sekä poweriksi enemmänkin jokin 400W, 350W varmasti riittää mutta päivitys varaa ei pakosti paljoa jää.
Muuten ihan OK, mutta jos tuollaisen kokoonpanon ostaa, niin kyllä se tuo täysi giga täytyy muistia olla. Eli joku dualchannelkitti. Samaten, tuo poweri on vähän niin ja näin. Tuo kyllä riittää (itsellä on 3,4Ghz prescott & Geforce 6800 ja riittää 350W) mutta varmuuden vuoksi voisit ostaa 400-wattisen. Ihan Ok paketti, kelpaisi minullekin.