1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG - 4163B ongelma

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi rookie73 29.07.2005.

1. rookie73

rookie73 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!
    mitähän olen sössinyt kyseisen aseman kanssa kun kone kaatuu heti kun asemalla koittaa lukea ihan tavallista elokuva levyä? siis ihan vuokraamosta haettu leffa.
    asema koittaa alkaa lukemaan levyä ja samantien kone tilttaa ja käynnistyy uudelleen.
    missä vika? ja saako sitä aluekoodi-juttua poistettua?

2.  
  3. dulir

dulir Guest

Kokeillu hakea uudet näytönohjaimen ajurit?? Itellä oli lähes samainen ongelma leffojen ja videopätkien kans... näky 5s ja sit katkes. Nyt pelittää täällä olleittein apujen takia.

4. rookie73

rookie73 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jep jep! asensin uusimmat näytönohjaimen ajurit ja nyt pelittää =) Kiitti vinkistä!

5. softis

softis Guest

Hyvä että ongelma selvisi. Minulle kävi kerran niin että yhtäkkiä poltto ko. asemalla alkoi kestää puolisen tuntia 4x/8x nopeuksilla. Selvisi (Nero InfoTool) että vehje olikin päättänyt lopettaa DMA:n käytön. Asensin värkin sitten slavesta masteriksi toiseen väylään ja voila! kaikki oli taas kunnossa. Tämä on tietysti konekohtainen juttu.

6. dulir

dulir Guest

Voisiko joku kertoa miten polttava voi taas tehdä levyistä ns lasinalusia. Pätkii taas lopusta... Välillä toiminut mutta nyt taas ei toimi..

7. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos aihiot samoja? Oletko polttanut eri nopeudella kuin aikaisemmin? Nuo nyt ihan ekana tulevat mieleen, jos nyt ei heti aleta olettamaan, että asema olisi lähestymässä maallisen vaelluksensa päätepistettä.
    Lisäksi tietysti kannattaa vähän vilkaista task managerista, että mitä prosesseja koneella pyörii, josko joku pöpö tai muu örkki veisi koneelta niin paljon resursseja, että polttokin häiriintyy.

8. dulir

dulir Guest

Aihiot on samoja ja samaa polttonopeutta oon käyttänyt... Asema on keväällä hankittu. Eikä tietääkseni pöpöjä pitäis olla koneella. Mites aseman firmware tarkistetaan?

9. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuohon taitaa olla monta konstia. Itse näen aseman firmware-version joka kerta kun Avaan Pinnacle Studio 9:n ja menen Make Disc asetuksiin. Toinen konsti on käyttää jotain pientä apuohjelmaa, esim. Neron Infotool jonka voi ladata ilmaiseksi netistä tai vaikkapa täältä.
    http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_apuohjelmat/nero_info_tool.cfm

Viimeksi muokattu: 31.07.2005
  10. dulir

dulir Guest

firmware versio on A101... päivityksen tarpeessa??

edit: taas näyttäis pelittävän.. voi tietenkin olla kiinni aihioista..

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.08.2005
  11. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En osaa sanoa. Itse päivitin "varmuuden vuoksi" firmwaren versioksi A104 heti asennettuani aseman keväällä. En ole ainakaan mitään haittaa tuosta huomannut vaan asema toimii täysin odotusten mukaisesti, ehkä jopa hieman paremmin...;-)

Jaa tämä sivu