Elikkä ois tarkoitus päivittää kaijuttimia vähäsen. nyt on asus p4ge-v ja siinä intecroitu kortti, kuuluisiko jollain 20€ kortilla paremmin kun tällä intecroidulla ? kajaritkin vissiin n.80€ hintaiset korkeintaan.
Tossa on integroituna, ADI1980 6-channel CODEC Tuskin saat parempaa 20 eurolla, et ainakaan kuule siinä mitään kummempaa eroa
itsellläni on integroitu äänikortti (asus p4c800) ja 20€ kajarit (creative), ja tyytyväinen, toisin hifistit voisi kammota moista viritystä. hintaan panostamalla saa paremmat äänet..
Itselläkin omassa AsRockin emossa integroitu 6 kanavainen äänikortti, mutta jouduin ostamaan uuden, kun hankin 5.1 kaiutinsarjan ja integroitu ei tukenut kolmea ulostuloa. Erillinen äänikortti ei kyllä äänelaadultaan muuten eroa integroidusta. Noin 25€ saa Creative SB Live! -kortin joka on jo ihan hyvä kortti. Ei tietenkään kelpaa musiikin ammattilaisille, mutta tavallisille pelaajille/musiikin kuuntelijoille kelpaa hyvin. En ymmärtänyt, että tarvitsetko vielä ~80€ hintaisen kaiutinsetin?
No ehkä sit toi kajarien päivitys riittää kun nyt on ednet merkkiset jossa on nyrkin kokonen subbari joo kyllä ajattelin ton yli 50€ ainakin laittaa niihin kajareihin jos vaan toi kortti pystyy antamaan ulos sellasille kajareille. onkos tossa mun emossa 5.1 äänet ? ?
Ja kertokaa myös joitain kajari paketteja 2.1 - 5.1 joilla pystyy hyvin popittamaan ja hinta maksimissaan ton 80€ ja jos vielä toi kortti niihin antais tarvittavan potkun niin ok.
niin.. riippuu ihan mitä korttia vertaa mihinkin piiriin.. itselläni on sb:n audigy2 kortti ja ero realtekin piiriin on valtava..
niin ne kajarit.. en nyt osaa mitään suositella, mutta jos vain 80€ käyttö rahaa, niin osta 2.1 setti.. ~80€ 2.1 setti on varmasti laadukkaampi kuin ~80€ 5.1 setti
Mulla on Creativen 580P 5.1 Maksoi jossain 75€ kun ostin, ja ainakin tähän mennessä on riittänyt täysin. Siihen hintaan tulee päälle sitten vielä tietty 5.1:lle sopiva äänikortti.
Mulla on SB Audigy2 (perus BULK malli) ja siinä Logitech Z-640 5.1 Kaiutin setti (maksaa nykyään 60-80€) ja olen tyytyväinen siihen. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/10133
Uudessa Mikrobitissä oli äänikortti-vertailu ja sitä TerraTeciä siinä kehuttiin, melekeen pitäs ostaa kun tulee noita kotiäänityksiä tehtyä. Sen kyllä kuulee että se pakkokonversio 44.1 khz -> 48 khz siellä taustalla tässä Realtek-äänipiiris on.