1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Poltto-ongelma Samsungilla

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi takate 24.07.2005.

1. takate

takate Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikähän mättää kun toissapäivänä vielä polttelin hyvällä menestyksellä DVD-RW levyille ja nyt ei enää polta. Ostin viimeviikolla uuden polttavan, Samsung TS-H552U ja on tullut polteltua kaikki mahdolliset formaatit läpi onnistuneesti. DVD-R:lle poltto onnistuu mainiosti. Nero ilmoittaa joko "Kirjoitusvirhe" tai "Session sulkeminen epäonnistui". Levyille ei tule raidan raitaa, eikä DVD-RW levyjen pelkkä tyhjennyskään onnistu :(

Toinen pienempi asia, mikä ihmetyttää, niin minulla on 8x DVD-R levyjä, mutta mikään polttosofta ei anna polttaa niile kun ainoastaan 2x tai 4x. Levyt ovat Prodye Black V8

2.  
  3. musti2

musti2 Guest

ostappa jonkun toisen valmistajan levyjä niin saat 8 x nopeuden, kaikki ei käy kaikkiin.

4. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tere tulemast Samsung-susien onnelliseksi omistajaksi.
    Itsellä mennyt kaksi Samsung TS- dvd-poltinta takuuvaihtoon juuri saman vian vuoksi. Kannettavassa tilttas kolmen levyn polttamisen jälkeen ja kotikoneessa kesti melkein kaks viikkoa...
    Nyt ei oo enää Samsungeja itellä...

5. takate

takate Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaahas, yleinen vika siis. Täytyy vaihtaa merkkiä, joten kysynkin, että onko LG:n polttavat kuinka laadukkaita vai onko parempi turvautua Sonyyn?

6. spertti

spertti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olen ollut oikein tyytyväinen tähän LG:n polttavaan. Ja kun hintakin oli jotain 50 e verkkokaupassa, niin voin suositella lämpimästi. Kaikki mitä oon polttanu on toiminu veljen DVD-soittimessa ja omassa PS2:ssa.

7. Dietka

Dietka Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on 12x polttava LG dvd asema ja oon ollu tosi tyytyväinen eikä ole ollut mitään ongelmia, 16x saa jo aika halvalla ja on hinta laatusuhteen kärjessä.

Jaa tämä sivu