Hankinnassa joku kannettava cd-soitin mikä pystyisi myös soittamaan mp3. Hintaa sais olla maksimissaan 130€. Jos jollain on jotain hyviä ehdotuksia ni voi pistää tänne. Oon noita verkkokaupan Sonicblue soittimia katellut.. lähinnä tuota. http://www.sonicblue.com/audio/rio/riovolt_sp90.asp
Ostin tossa jouluna Anttilasta Citizen:in kannettavan cd soittimen tyttärellini ja se toistaa mp3 ja jopa windows mediaa, myös normaalit levyt kelpaa ,jos ei ole kopio suojattuja..(voihan ne aina purkaa mp3 muotoon ja levylle mahtuu useampikin albumi) ja hinta vain 99 euroa.
Tuo rio volt sp90 on ihan hyvä itselläni on ollut se n.vuoden. noita uudempia malleja ei kannata ostaa ellei ole liikaa rahaa koska niissä ei ole mitään hyödyllisiä toimintoja sen enempää kuin tuossakaan.
Verkkokauppa mainostaa nyt Egoman -merkkisiä mp3-cd-kannettavia kampanjahintaan. Mp3 -soittoon laitteessa on 8 minuutin puskurimuisti tärinähäiriöitä vastaan. Hinta 81€. Mitään haisua laitteen toimivuudesta minulla ei ole, mutta hinta on ainakin kohtuullinen. Kampanja kestää 1.3 asti.
Olen sitä egomaniakin katellut mut se siinä on just ku ei saa mitään infoa mistään.. eikä oo mitenkään parhaimman värinen/merkkinen. Mutta kuten sanoit.. ei maksa paljon.