Missä mahtaa mättää kun yrittää esim nerolla tyhjentää DVD+RW levyä niin ohjelma jää jumiin ja kone kokolailla muutenkin? Ei edes pyöräytä levyä asemassa vaan jumahtaa heti ennenkun ehtii edes valita pika tyhjennystä tai täydellinen tyhjennys! Kaikki muut toiminnot asemassa sitten toimiikin eli normi cdn poltot ja tyhjennykset ja DVD poltto, ainoastaan siis DVD+RW tyhjennys takkuaa! Tyhjennys on kyllä ennen toiminut ja olen kokeillut muutamia eri merkin levyjäkin ja asentanut ohjelmat uudelleen!
Dvd-polttavan firmware päivitys saattaisi auttaa. Olisiko mahdollista että olet asennellut useitakin poltto-ohjelmia, jotka nyt jotenkin häiritsevät toistensa toimintaa. Jos tyhjennys on todella toiminut ennen niin ongelma ratkennee viimeistään windowsin uudelleenasennuksella, jos haluat urakkaan ryhtyä.
Minulle on käynyt noin pari kertaa.1.kerralla auttoi aspi ajurien asennus uudelleen. 2.kerralla levy oli rikki.
kone asennettu uudelleen ja ei toiminut DVD tyhjennys eikä ASPIstakaan ollut apua apua apua apua hittosoikoon kai toi asema on sitten jollainlailla sökö?!?!
Joo kokeiltu eri merkkejä, mutta kyllä nyt helpotti, kun sain toimimaan! Vika sitten oli ilmeisesti nerossa versiossa 6.6.0.6 tai Nero Vision Express 3.0.1.18! kun nero oli asennettuna niin mikään muukaan ohjelma ei pystynyt tyhjentämään DVD+RW levyä. Poistin neron ja asensin koneen mukana tulleelta levyltä nero 6.0.0.28 ja nero vision express 2.0.1.15 niin avot kaikki toimi kuin rasvattu. Veikkaus: ilmeisesti nerossa on jokin bugi juuri minun koneen kokoonpanon kanssa?!? Ja tämäkin oli jännäjuttu kun juuri tuo DVD+RW tyhjennys ei onnistunut mutta CD-RW levyn tyhjennys kyllä toimi! Mystistä, mutta ny kaikki ok! Kiitos kaikille jotka otitte osaa murheeseeni
Windowsissa on myös oma softa millä tyhjentää levyt näin jatkoa ajatellen jos tulee ongelmia, eli kun asettaa levyn ja se aukee automaattisesti niin siinä vasemmalla puolella on se valikko josta voi tyhjentää.