Elikkäs tämmöinen ongelma, päivitin koneeni näytönohjaimen dna-drivers nimisellä ajurilla. Kun olin asentanut piti käynistää kone uudelleen, avasin kun oli käynistäny kone itsensä uudelleen niin kone teki taas saman perässä. Sitten se loppui, no ajattelin sitten mennä pelaamaan cs:ssää. No ei mennyt kuin 5sekunttia niin kone käynisti itsensä uudestaan ja tekee sitä kokoajan. Olen tarkistanut että ajurit sopivat minun näytönohjaimeeni. Olisi vaan niin pakko saada uudet ajurit.
Hae driver cleaner http://www.drivercleaner.net/ ja posita ajurit "lisää ja poista sovellus":sen kautta ohjauspaneelista. Sen jälkeen boottaa safe modeen (paina F8 juuri ennen kuin näet winXP lataus ruutua) ja puhdista ajureitten rippeet koneelta driver cleanerillä. Tämän jälkeen boottaa takaisin normaali tilaan ja asenna uusimmat viralliset ajurit.
Tuo on se turvallisin tapa, jota on hyvä käyttää jos päivitys aiheuttaa ongelmia. Itse laiskuudessani aina vain asennan vanhojen päälle =)
Selvä, joo itse kanssa asettelin vanhojen päälle ym. No mutta nyt toimii taas kuin unelma näytönohjain Niin ja tosiaan jouduin asettamaan tuon dx9c:n uudestaan. Kiitos siitäkin tiedosta