1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvdshrink analysing

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi enmity 13.07.2005.

1. enmity

enmity Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVD Shrinkin analysoidessa se ei kykene avaamaan VTS_01_4.VOB -tiedostoa. Kyseenomaista tiedostoa ei voi myöskään kopioida suoraan ohjelmitta, vaan saadaan seuraavanlaista virheilmoitusta:

"Ei voi kopioida VTS_01_4: Datavirhe (CRC-tarkistus)"

- Eli kuinka sitten kopioida tuo tiedosto?

Asema on kunnossa, mutta levyssä esiintyy muutama "hiusnaarmu", joten mekaaninen vika taitaa kuitenkin olla. Ei satu olemaan mitään puhdistuskamoja, mutta saisiko tuota mitenkään kotikonstein puhdistettua? Ilman erityisiä levyjen puhdistusaineita.

Viimeksi muokattu: 13.07.2005
  2.  
  3. Zanzzi

Zanzzi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko uusin "veriso" dvdshrinkistä ja uteliaana vielä kysyn, että mikä leffa?

4. enmity

enmity Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uusin versio on ja leffa Constantine. Harmi vaan kun omista leffoista ei sitten edes varmuuskopioita kykene ottamaan. :<

Viimeksi muokattu: 13.07.2005
  5. itn

itn Guest

Mä olen kans törmännyt usein DVD Shrinkin kanssa näihin "lukuvirheisiin". Levyn kopiointi kaatuu "read erroriin" levyn analysointi- tai enkoodausvaiheessa. Mulla on PC:ssä kaksi DVD-asemaa ja DVD Shrink ei pysty levyä lukemaan kokonaan kummallakaan asemalla. Levyissä on usein kyllä ollut naarmuja, mutta tavallisella telkkariin liitetyllä DVD-soittimella leffat on kuitenkin näkyneet ihan ok.

Voiko olla, että tuo "naarmu" on jossain extrojen tms. kohdalla, jota en katsonut leffaa telkkarista katsoessa - vai mistä nämä DVD Shrinkin read errorit voivat johtua?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.07.2005

Jaa tämä sivu