1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Medion MDC 4400 PVR - PC

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi COBHC 06.08.2005.

  1. viuhti

    viuhti Member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen nyt oman DiVision 4700 ongelmieni kanssa siinä vaiheessa että kovalevyllä tuon strip to pes -touhun jälkeen tiedostot

    leffa.vpes
    leffa1.vpes
    leffa.apes
    leffa1.apes

    Mitäs näille pitää tehdä? Viedäänkö koko setti muxattavaksi ProjectX:ään? Missä järjestyksessä? Parhaimmillaan pääsin lopputulokseen jossa kahtena palana ollut leffa näkyi loppuun asti hyvin, mutta tuo jälkimmäinen audio-osuus ei enää autoroidussa dvd:ssä kuulunut.

    Edit: komentokehotteessa kopioin ensin 2Gt leffan palaset yhteen, sitten strip to res ja lopputuloksen käsittely sitten paremmassa projectX-versiossa (leikkaaminen yms.) kuntoon. Lopputulos toimii!

    Ainoa murhe on enää Ylen tekstitysten katoaminen strip to res -käsittelyn lopputuloksesta.
     
    Viimeksi muokattu: 23.07.2009
  2.  
  3. Janx

    Janx Member

    Liittynyt:
    20.05.2005
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla toiminut moitteetta tekstitykset medionissa. mutta ongelmana onkin ollut etten saa siirettyä ohjelmia koneelle. xp:ssä ei suostunut asentamaan ajureita vaikka mitä teki ja nyt kun win7 käyttiksenä ei tietenkään millään tavoin onnistu enään ajureiden asennus. tai onhan tuo virtuaali xp mut eipä toimi sitäkään kautta.Siinä sentään sai kyllä ajurit asennettua ja jopa siirto ohjelma käynnistyy mutta, koko virtuaali xp sekoaa kun raahaa ohjelman tallenus paikan päälle ja tiedonsiirron pitäisi alkaa. Ilmeisesti toivottava vain että jossain vaiheessa päivittävät ajureita ja ohjelmistoja. tuskin tapahtuu,epäilen..
     
  4. w11w11

    w11w11 Guest

    Osaisiko joku neuvoa ns. rautamalliversiona

    Olen ostanut jonkin aikaa sitten Division 4400 pvr-digiboksin. Nyt haluaisin siirtää tallentamia ohjelmia tietokoneelle, että saisin poltettua ne levylle.
    Olen saanut pitkän miettimisen ja hiusten repimisen jälkeen asennettua ohjelmia niin, että sain näkyviin tallenteet alhaalla (alanurkassa pvr). Nyt iski ongelma kuinka saan kyseiset tallenteet siirrettyä esim. omaan kansioon ja sitten poltettua levylle.

    Jokaisen tallenteessa näkyy pieni nuoli aivan kuin pikakuvakkeen reunassa. Jos yritän siirtää tallennetta vetämällä erilliseen kansioon kone sammuu.

    Voisiko joku ystävällisesti neuvoa miten saan tallenteet poltettua levylle ja jos voisi vielä selittää asian mahdollisimman rautalankaversiona koska olen täysi tumpelo näissä asioissa.
     
  5. p2pman

    p2pman Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2007
    Viestejä:
    540
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin sammuu aina. Oon ymmärtäny että käyttiksestä johtuis (Windows 7). Joo olis kyl kiva saada ohjelmia boksilta talteen koneelle. Mulla on toinen kone, jossa on xp mutta aina kun asennan siihen ajureita niin kone jotenkin jumittuu.. testattu useammalla xp-koneella js sama juttu aina... Kenelläkään ehdotuksia miten sais talteen ohjelmia? : /
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2010
  6. jannu82

    jannu82 Member

    Liittynyt:
    14.04.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itselläni on vistan päällä virtualboxilla ajettuna xp ja tiedonsiirto toimii moitteetta kait koska olen pystynyt vain muutaman ohjelman konvertoimaan mpg ja muut ei toimi kuin pario sekunttia en tiä mistä johtuu tuleeko noihin jotain vikaa siirrossa vai joku muu ongelma mutta kuitenkaan ei kone jumita ja kaikki siirtyy ainakin.
     

Jaa tämä sivu