1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

avi --> mpeg ja poltto dvd:lle. Miten?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jaana89 06.07.2005.

  1. jaana89

    jaana89 Guest

    Moi! Tota mul olis sellanen ongelma, et mul on leffa jonka kuva koko on 608x336, se on avi:na. Ja haluisin muuttaa sen mpeg:ksi ja polttaa dvd levylle. Ja säilyttää kuva koon. Mutta olen lukenut että dvd soittimessa se ei välttämättä toimi.Onko näin? Se leffa näyttää tyhmältä jos sen muuttaa 720x576. Kiitoksia etukäteen!
     
  2.  
  3. timpero

    timpero Regular member

    Liittynyt:
    09.02.2005
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kaisen jollain ohjelmalla kokeile googleen avi to mpeg conventer.. Ens kerralla parempi otsikko
     
  4. nrautava

    nrautava Guest

  5. Naapurisi

    Naapurisi Regular member

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kuitenkaan tuomita nuorta tyttöä.
    Vaan toivotetaan Jaana89 terve tulleeksi mukaan tietokone koskustelu palstalle.
    Kuitenkin kun aika antaa myöden voit vilkaista ohjeita niin säästyt paljolta p***alta.
     
    Viimeksi muokattu: 07.07.2005
  6. jmpk

    jmpk Guest

  7. jmpk

    jmpk Guest

  8. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    samaa mieltä. Vois vähän muutkin kattoo että missä kohtaa niitä sääntöjä paasaa.
     
  9. timpero

    timpero Regular member

    Liittynyt:
    09.02.2005
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, en nyt mitenkään "loukata" halunnut, mutta mielestäni foorumeilla pitäisi suhtautua samalla tavalla nuoreen tyttöön, kuin vanhaan ukkoonkin.

    EDIT: Typot
     
    Viimeksi muokattu: 07.07.2005
  10. Naapurisi

    Naapurisi Regular member

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näin on kyllä tämänkin voi ottaa tosissaan. Kyllä kuitenkin tekstistä pystyy päätellä, että ei ole kyseessä mikään elämänsä foorumeille (viellä) menettänyt.
    Itselläkin oli aika hätänen otsikko ekassa viestissä ja sain samanlaista palautetta.. Kyllä se oppii, taikka saa viellä isänkädestä.
     
  11. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkotin sitä että jos 16 vuotias likka on kirjottaa tänne ekaa kertaa ja toi moi ei ollu varmaan pahassa tarkotuksessa kirjotettu. Ja ilmeisesti jo tietää jotain tietokoneista niin ei nyt ihan pienien etikettivirheiden takia pidä palstalta karkottaa.
     
    Viimeksi muokattu: 07.07.2005
  12. Naapurisi

    Naapurisi Regular member

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olin samaa mieltä kanssasi lauritx.
    Jos ennen on kirjotellut vaikka johonkin Suosikin, hevoshullun trffipalstat jne. niin aika yleinen alotus on Moi.
     
  13. jaana89

    jaana89 Guest

    Heh... kiitti avusta... se moi oli vahinko, enkä sit osannu enää muokkaa sitä =S oon uus tyyppi? mähän oon kirjotellu tänne vaikka kuinka kauan jo=) vaihdoin vaan äskettäin nimeä:) mut hei kiitti viel kerran...
     
  14. jaana89

    jaana89 Guest

    Heh mut toi moi kyl tepsi sain paljon vastauksia ja avua:D
     
  15. timpero

    timpero Regular member

    Liittynyt:
    09.02.2005
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu, olin just kirjottamassa, et ainaki vastauksia tuli;) ei millään pahalla mut eikös duplikaatti nickit on kiellettyjä..
     
  16. nrautava

    nrautava Guest

    En mun ihan noin tyly pitänyt olla...

    Idea oli et seuraavan kerran, kun kirjottelet tai laitat kysymyksen, niin modet / adminit pääsee vähemmällä jos niiden ei tarvitse vaivautua korjamaan otsikoa.

    Ja se helpottaa myös vastaajien työtä.

    (tätä ei ole korjattu, koska kukaan ei ole newbien tapauksessa varmaankaan jaksanut painaa tota raportoi nappia.)
     

Jaa tämä sivu