1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

onko hyvä valmistaja?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jumalc 05.07.2005.

1. jumalc

jumalc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nii että onko sellain hyvä valmistaja ku [bold]palit[/bold] ku olis halval tällänen ku: palit nvidia gforce 6600gt 256mb pci-e eli sil olis hintaa tuo 198€ ku tost yhest netti kaupast katoin.ku oon uutta konetta tos kyhääs kyl sen näkee tos pari rivii alempaan noist mitä oon suunnittelemas eli peli konetta

2.  
  3. jumalc

jumalc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tai ei välttämättä halpa mihinkää verkkokauppoihin verrattuun mutku noit osii aattelin ostaa tost noin vähän matkan pääs olevast atk liikkeest.sielt saa jotaa 0-20Euroo kalliimmal ku joistaa verkkokaupast. enkä viiti kysyy silt myyjält ku se ei oikee tunnu tietävän mitää näist tietotekniikka justuist!!!

4. Uukoo

Uukoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 05.07.2005
  5. jumalc

jumalc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en ku mä haluun ton 256mb. Ku ostin viime koneeni nii silloin otin 32mb muistii ja olis pitäny otaa se 64mb koska toi 32mb ei enää vähän ajan pääst toimin ollenkaa ku toi 64mb toimii viel jossaa uusiskin peleis tai siis vähä niis huonommis.

6. Greedo

Greedo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse suosittelen että ostat jonkun kortin jossa on sitten jotain hyötyä tolla 256mb muistilla.

7. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu kyllä tolla muistilla on jo merkitystä nykyisissäkin peleissä.Osta vaan ennemmin kortti missä sitä on.

8. ZewQ

ZewQ Guest

Kaverilla on sellanen on se ihan hyvin toimminnu.

Jaa tämä sivu