nii että onko sellain hyvä valmistaja ku [bold]palit[/bold] ku olis halval tällänen ku: palit nvidia gforce 6600gt 256mb pci-e eli sil olis hintaa tuo 198€ ku tost yhest netti kaupast katoin.ku oon uutta konetta tos kyhääs kyl sen näkee tos pari rivii alempaan noist mitä oon suunnittelemas eli peli konetta
tai ei välttämättä halpa mihinkää verkkokauppoihin verrattuun mutku noit osii aattelin ostaa tost noin vähän matkan pääs olevast atk liikkeest.sielt saa jotaa 0-20Euroo kalliimmal ku joistaa verkkokaupast. enkä viiti kysyy silt myyjält ku se ei oikee tunnu tietävän mitää näist tietotekniikka justuist!!!
Palit on ihan kelpo valmistaja. Itse ostaisin tosin 128mb mallin, on n. 40€ halvempi, noiden välinen tehoero on käytännössä olematon. EDIT: Vertailussa Radeon 9800Pro 128 ja 256 versiot.. http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2003/test_ati_radeon_9800_pro_roundup/9/ 256mb muistin tuoma hyöty huimat 1-5 FPS.
en ku mä haluun ton 256mb. Ku ostin viime koneeni nii silloin otin 32mb muistii ja olis pitäny otaa se 64mb koska toi 32mb ei enää vähän ajan pääst toimin ollenkaa ku toi 64mb toimii viel jossaa uusiskin peleis tai siis vähä niis huonommis.
Juu kyllä tolla muistilla on jo merkitystä nykyisissäkin peleissä.Osta vaan ennemmin kortti missä sitä on.