Mikä on mielestänne paras polttava asema?Itselläni on nyt Liteon. Ennen oli LG.Tuntuvat olevan ronkeleita dvd-\+ lättyjen suhteen. Varsinkin toi Lg oli.Olen kuullut että Pioneer polttaisi mitä vaan. Entäs Plextor?
Semmoista asemaa ei olekaan, joka kaikille levyille polttaisi hyvin, eli kannattaa käyttää ainoastaan laadukkaita medioita (Verbatimit ja aidot Taiyo Yudenit), niin ei pitäisi ongelmia olla.
atk, tässä on sulle hyvä linkki vertailuun. Ikää vertailulla on joku 9kk, mutta kun muistetaan, että tässä ajassa mitään uutta teknologiaa ei ole tullut näihin hintoihin (sanotaan vaikka alle 60€ edustaviin polttimiin, niin aika pätevä tuo on. Siinä siis Tom's Hardware Guiden vertailussa 16X DVD+-RW Dual Layer polttimet. http://www.tomshardware.com/storage/20041102/index.html Noin omana mielipiteenä sanottakoon, että LiteOn on mulla toiminut mun mielestä hyvin.
Niin siis sekin tuleeko lasinalusia riippuu ainakin neljästä asiasta 1. Poltettava levy 2. Polttava asema 3. Poltto-ohjelma 4. Tietokoneen muu rauta/softapuoli Mulla on tullut tuolla LiteOnin 851S asemalla lasinalusia, myönnän suoraan, mutta toisaalta mä olenkin polttanut lähes aina halvimpia mahdollisia levyjä. Nyt tosin seuraavaksi luultavasti ostan aseman ja levyt sen mukaan mitä kaverilla on toiminut 16X nopeuksisina. Aseman hinta nousee max. 10€, levyjen hinta saattaa nousta 10-30c per levy, mutta nelinkertaistuupa nopeuskin.