1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

unknow fileformat xvid vaikka on kaiken maailman kodekit

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi mellon^ 27.01.2003.

1. mellon^

mellon^ Guest

ongelmana on et ku latasin ttt leffan....cd 1 toimii mut cd2 ei? sanoo vaan unknow file format xvid. Oon kokeillu monii eri codekkeja (nimo, ff ,koepi's) mut aina sama juttu.poltin ton leffan ja annoin kaverille nii sillä kyllä toimii hyvin? molemmat käyttää bsplayerin samaa versioo ja oon kokeillu samaa codekkiakin! Ei käsitä :(

2.  
  3. Eza

Eza Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. j7865

j7865 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla aivan samanlainen ongelma. bsplayer ei osaa näyttää tota millään koodekilla. Se ei ilmeisesti edes ole xvid formaatissa, koska divx player 2.0 alpha osaa sen näyttää, vaikka mitään xvid koodekkia ei olisi asennettu. Siihen kun ei vaan perskele saa noita tekstejä. Gspot kertoo koodekiksi "DivX 4 (OpenDivX)" mutta toi renderöinti testi ei onnistu. Voisko se olla niin että jostain syystä noi ffdshow ym. luulee tota xvidiksi, vaikkei se sitä olekaan?

5. Portsu73

Portsu73 Guest

Koita sieltä ffshowsta laittaa divx3 ja divx4 tuki päälle. Voi olla että ne eivät ole päällä.

6. j7865

j7865 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ainakaan minä saa tuota millään näkyviin bsplayerilla tai mediaplayerilla. Kaikki mahdolliset koodekit olen jo kokeillu. Ffdshow, uManiac's Xvid aika monta versiota yms. Mutta ei tuo näy millään. Paitsi siinä Divx Player 2.0 alphassa, ilman xvid-koodekkeja...mutta kun ne tekstit... Päättelen että tuossa filessä on jotain mätää ja luovutan...

7. migge77

migge77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos se file sitten tosiaan OpenDivX pakattu? Voit kokeilla jos OpenDivX koodekin asentaminen auttaisi. Nykyään myös DivX 5.0.3 osaa purkaa OpenDivX leffat...

Jaa tämä sivu