1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modet.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Äimänkäki 25.06.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Äimänkäki

    Äimänkäki Guest

    Tää on väärä paikka laittaa tämmönen aihe mut nyt olis pakko laittaa.Tän voi laittaa sit lukkoon.Eli mä lähin äsken ulos ja kun mä tulin takasin niin mut oli bannattu.Miksi?Oliko siihen joku syy?
    Mitä mä olin tehnyt?
    Jos kerrotte syyksi sen mun koneella leuhkimisen niin te kyllä olette erehtyneet.Eihän kukaan ihminen voisi maailmassa puhua 6000€ koneista jos aina joku olisi haukkumassa sitä lyttyyn.Vai mitä?En tahdo leuhkia mun koneella mutta pelkkä sana:6000€ kuulostaa jo leuhkimiselta,joten en enää leuhkisi mun koneella jos ette bannaisi minua uudestaan.Pyydän anteeksi teiltä modeilta todella paljon,mutta samalla odotan hieman ymmärrystä mua kohtaan.Sitä saa mitä tilaa.Mun näkökulmasta katsottuna 6000€ kone.Teidän näkökulmasta katsottuna bannit.Onko se järkevää antaa banneja toiselle jos kehuu omaa konettaan?Ei ainakaan minun mielestäni.Joten jos nyt olisin vihdoin kunnolla niin voisinko jäädä tänne vai saanko taas bannit?Lupaan etten kehuskele enää koneellani,mutta luulen että saisin keskustella siitä asiallisesti.Ja sellainen juttu,että jos teen vaikka aiheen prosessorista ja esitän siihen jonkun kysymyksen niin kaikki tulevat sinne ja haukkuvat mua trollaajaksi.Se ei ole oikein.Jos ovat kateellisia niin pysyköön poissa mutta jos on topicistani kiinnostunut niin ei muuta kuin vastauksia mulle.Eli odottaisin jatkossa muilta keskustelijoilta parempaa käytöstä mua kohtaan niin silloin olen heillekin kiva,enkä rupea rähjäämään,mutta jos he ovat ilkeitä mulle ja haukkuvat mua,niin en silloin ole mitään kivaa juttuseuraa.En halua olla täällä missään viihdyttäjän muodossa niin kuin useat ovat käsittäneet.

    Ps.Modet:Voisitteko sanoa kaikille,jotka ovat minua haukkuneet,etteivät enää jatkaisi sitä?Olisin todella kiitollinen teille.Toivottavasti ei enää tule bannausta.Käyttäydyn tästä eteenpäin paremmin,enkä tee enää turhia topiceja tämän lisäksi.<Jos tämä teidän mielestänne on turha niin lukitkaa vaan tämä aihe.Riittää vaan että luette tämän ja ymmärrätte mitä mä tarkoitan.Ei muuta kuin Hyvää juhannusta teille kaikille!

    Toivoo:Kampela.<Luonnollisesti.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.06.2005
  2.  
  3. piiska

    piiska Active member

    Liittynyt:
    12.10.2003
    Viestejä:
    1,221
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Just joo. Päätit sitte taas tehä uuden accountin...
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu