1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä trollien päässä oikein liikkuu?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi psymbiote 25.06.2005.

  1. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kun tuolla pc-rauta puolella on tuo häirikkö heilumassa, olen tässä miettinyt, että mikä ihme sitäkin tyyppiä oikein motivoi? Sama henkilö on nyt bannattu jo kaksi kertaa, ja aina vaan jaksaa tulla uudella nimimerkillä takaisin. Eikä edes tajua käyttäytymistään mitenkään vääräksi, tai sitten tajuaa? Ei voi ymmärtää, mutta toisaalta meitä on todellakin moneen junaan... Kommentoida saa vapaasti.



     
  2.  
  3. jhvisto

    jhvisto Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aika ihme vekara, iäksi veikkaan 10-15V, vanhempi se ei ainakaan ole. hehe, motivaationa taitaa olla meidän vitutus, AD:n modet, eikö ole Ip:bänniä olemassa :D
     
  4. -kemisti-

    -kemisti- Active member

    Liittynyt:
    06.06.2005
    Viestejä:
    6,305
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    96
    Samaa mieltä täällä. Mutta voihan ip-bännin kiertää, jos käyttää proxya, että ei se taitais auttaa. Ja motivaatio taitaa olla no-life ;)
     
  5. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Veikkaan, että kyseinen hemmo ei osaa IP-bannia kiertää. Ensin sanoo tietävänsä kaiken tietokoneista, mutta myöhemmin kyselee että mikä BIOS on? ;D
     
  6. S-Man

    S-Man Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    424
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tuo tyyppi käyttäytyy tuolla tavalla myös oikeessa elämässä niin eiköhän meidän tehtävä ole ohjata äijä hoitoon.
     
  7. jhvisto

    jhvisto Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ainakin se on kova väittelemään. tuskimpa tietää muuta koneista kun että mikä on netti ja miten siellä liikutaan. kyllähän niitä ip:bännin kiertoja on monta, mutta en usko myös sen sitä tietävän. englantikaan ei taivu, joten taitaa ohjeet ja haaveet kellotukista jäävän, parempi niin ei kannata kellottaa jos ei tiedä mitä tekee..

    ps. kellotin taas lisää nyt, 3,8G hehe, idlenä lämpö 54.
     
  8. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kampelalle tai millä nimellä se milloinkin on.. Niin se pitäis heti ensimmäisen viestin jälkeen aina bannata.. Kirjoitti se mistä tahansa IP:stä.. Se on huomion kipeä, jolla ei ole sosiaalista elämää ja elää haavemaailmoissa, se todellisuudessa varmaankin on niin köyhä että hyvä että laajakaista edes sen koneella pelittää ja saati sitten että muuta kuin pasianssia voisi pelata, sillä jos sillä niin paljon oikeasti rahaa olisi niin se ei täällä siitä kirjoittelisi vaan pelaisi ja tekisi kaikkea muutakin kivaa.. aivan kuin me "normaalitkin" tehdään.
     
  9. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. jhvisto

    jhvisto Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ehehehahahahah, tosi hyvä.. kavereita se saa myös meistä. eikö vain, eikö vain.
     
  11. jhvisto

    jhvisto Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tupla.
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2005
  12. jarzaa

    jarzaa Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2005
    Viestejä:
    360
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onkos noita täälläkin?! eieieieiei mikä pelle
     
  13. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  14. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tyyppi on nyt bannattu jo kolmannen kerran. Saas nähä kuinka kauan menee, kunnnes löytää taas tiensä takaisin.
     
  15. piiska

    piiska Active member

    Liittynyt:
    12.10.2003
    Viestejä:
    1,221
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Taitaapi Kampelalla olla vielä uhmaikä...
     
  16. MagicalS

    MagicalS Guest

    Näin sivusta seuranneena (nauraneena) täytyy myöntää, että aikas erikoinen tapaus tää meitin kampela vai mikä nyt lieneekään. Mistäköhän laitoksesta mahtaa olla karannut. Tässä huomaa hyvin miten suomen valtion turvaverkosto "erilaisille" ihmisille on taas pettänyt =)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.06.2005
  17. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kampela bannattu. Ilmotelkaa, jos tulee eri nikillä takas -> potkin pois saman tien. Olen ilmoittanut asiasta myös dRD:lle..katsotaan nyt. Raja se on munkin kärsivällisyydellä.
     
  18. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  19. jhvisto

    jhvisto Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei tana se on palannut nimellä pottapää. ja samaa se jatkaa.
     
  20. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuolta PC-alueelta on poistettu pahimmat viestiketjut ja hyvä niin (koska ne eivät aiheeseen mitenkään liity). Kuitenkin niille, jotka eivät AD:ssa juhannuksen aikaan käyneet, tässä parhaat (eli pahimmat) palat. Nauraa saa, mutta vain kerran.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:00
    Niin teenkin mun koneen kanssa,mitä haluan.Mutta mä en nää siinä mitään järkeä että ostaa 2000€ koneen ja päivittelee sitä jos kerran 6000€ konettakin pitää päivittää.Eli on aivan sama kummin päin tekee:
    Ostaa 2000€ koneen ja päivittää sitä 6000€ tai ostaa 6000€ koneen ja päivittää sitä 2000€.Ymmärsitkö?Et varmaan.......liian monimutkaista sulle,kuten arvelinkin.Homma on nyt näin:Mä ostan ihan minkälaisen koneen mä haluan koska haluan pelata pelejä täysillä grafiikoilla ettei ne pätki.2000€ ei saa lähellekkään niin hyvää konetta kuin 6000€ koska pelkkä näyttis maksaa melkein ton 2000€.Laitan sit kuvia mun koneesta kun saan sen.

    Ps.Tosin huonommallakin koneella pärjäisin mutta tässähän on nyt kyse siitä että mulle ei riitä huono.Mun pitää saada todella hyvä.Siispä ostan sen minkä haluan.Ettekö te voisi olla ylpeitä kun jollain suomalaisella on näin hyvä kone?


    [bold]viliwee[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:17
    Et oo ainut suomalaisista jolla tulee olemaan noin hyvä kone!
    Ja parhailla grafiikoilla voi pelejä pelata, vaikka siitä ei olis mansikoita maksanukkaa. Esim 2000€ koneella pelaa jo hyvin kaikista parhailla grafiikoilla.
    Ja jos päivittelee pikkuhiljaa niin ei koskaan joudu maksamaan 6000€.
    Uusin maksaa aina! Toisiksi uusimmalla pelaa pelejä parhailla grafiikoilla, mutta maksaa vain puolet uusimmasta.
    Koneet menevät eteenpäin pelejä nopeammin.

    Kumpikohan meistä oli se 15v jonka isä ostaa koneet ja joka tulee 7 vuotiaan tapaan kertomaan kun isä ostaa uuden lelun. hmm.

    Mähän oon tässä äärimmäisen asiallisesti yrittäny kertoa että sua ei kaivata.

    PS. Kukaan meistä ei tee mitään sun koneen kuvilla.
    Netti on täynnä kuvia, voidaan kyllä kattella sieltä jos tarvii.


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:23
    ä-l-ä v-i-i-t-t-i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ei 2000€ koneella voi pelata esim.Doom 3 kaikkki 16x suadatukset ja reunanpehmennykset ym.herkut päällä.Olihan siinä mikrobitin unelma mikrossa 2kpl 256mb näyttiksiä,eikä sillä voi pelata doomia kaikki grafiikat täysillä.Ja tehän halusitte niitä kuvia mun koneesta että viimein uskoisitte mua.Miten te ootte tommosia jääräpäitä?


    [bold]Melonipuu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:24
    Ai että mitä uhoa, tätä on ilo lukea, kiitos.
    Yksi asia: On idioottimaista uhota jollain tietokoneella, jonka ehkä saat joskus isukin rahoilla.
    Toinen: Sun konees on hyvä noin vuoden ja sit tulee taas parempi.
    Kolmas: Idiootti maksaa hyvästä koneesta enemmän kuin 2500 €. Siitä ei tarvitse maksaa enempää kerralla, sitä päivitetään sitten tarpeen vaatiessa.

    Guru has spoken. ;)


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:25
    hei, mun gf4 ti4600 128M taipui doom3:sen täydellä herkuilla 800x600 tarkuudella, liioittelulla on tapana tulla kalliiksi varsinkin, kun koneen elin ikä tehokuudessa on vuosi. ensi vuonna on varmaan triplasti tehokkaammat koneet, joten miksi siis pistää mansikoita menemään kun halvemmalla saa ihan yhtä pätevän.


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:29
    Ai saako 2000€ saman koneen kuin 6000€?
    Kertokaa heti,niin meen tilaamaan!
    Ja jos kerran on rahaa niin miksi tyytyä 2000€ koneeseen kun voi ostaa
    "Triplasti" kalliimman ja paremman.Tuskin 2000€ koneeseen kuuluu fx-57 prossu,2kpl gainwardin 7800 näyttiksiä vesijäähyllä ym.Vai kuuluuko?


    [bold]Melonipuu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:31
    Jos on rikas(tai isäs on), niin oo mun puolesta idiootti.
    Ja kuka idiootti ostaa kuuden tonnin koneen jonkun doomin takia...?


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:31
    jhvisto,Tolla sun näyttiksellä tuskin voi pelata doom 3:ta täysillä reunanpehmennyksillä ja suodatuksilla,ultraextreme graffoilla ym.
    Vaatiihan toi ultra quality grafiikka 512mb näyttiksen.

    ps.Miten muka halvemmalla saa yhtä nopeen koneen?
    Mitä varten sitten nää uudet 7800 geforcet on tullut myyntiin jos niitä ei kukaan osta?Hei:Nyt ei eletä pimeetä keskiaikaa.tää on vuosi 2005.


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:32
    "tyhmät ne tyhmiä kuuntelee",melonipuu.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:32
    katsos, se että koneen teho ei nouse lineaarisesti ylöspäin tietyn kellotaajuuden saavuttettua, vaan marginaalisesti. sun on ihan turha tulla mainostamaan konetta tänne suomentehokkaimmaksi tai ainakin ylitehokkaakksi, se ei tod. ole mikään kotikone herkku. mä voisin ostaa samanlaisen setin, rahaa kyllä piisaa, ja kellottaa sitä niin paljon kun nestemäinen typpi, ja laitteet antaa periksi, ja se olisi paljon tehokkaampi kuin sun, mutta miksi näin en tee.. siksi että se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa...


    [bold]viliwee[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:33
    No itseasiassa 2000€ arvoisen koneen saa ostaa 6000€:lla jos haluaa.
    Kukaan ei estä.
    Mitä jos jätetään tämä kaveri omaan arvoonsa ja mennään muualle pariks päiväks. Tullaan takasin kun toi kaveri on tajunnu häipyä.


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:36
    Ei 2000€ saa yhtä laadukasta konetta kun 6000€.
    Mä ilmotan nyt modeille että te häiritsette mua jos ette nyt pyydä anteeksi teidän törkeetä käytöstänne.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:46
    Anteeksi...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHEHEHEHEHEHEHHE


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:48
    jhvisto:Nyt lähtee valitus modeille kun et tajua olla hiljaa.Et taida muutamaan päivään tulla tänne mesoamaan.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:50
    itsepä tulet mun topickkiin mesoomaan...


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 04:52
    No......huomenna et pääse ehkä tänne.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:13
    ehkäpä en, mutta silti. hhahahahahhaeheheheheeh pakko nauraa teksinä kun myös oikeasti on vedet silmissä ja vatsalihakset sattuu kun pääsee nauramaan näin makeasti...


    [bold]piiska[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:40
    Taitaa Kampelalle olla ip-bannit aika lähellä. Toivottavasti tulee pian.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:41
    banaania banaania vaan...


    [bold]Kampela[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:45
    sulle se banaani tulee.Valitin jo susta.


    [bold]psymbiote[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:48
    Mutta toisin kävi ;D


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:50
    banaania banaania poskeen, uaueeeaaa.... don't F*ck with admins. or with us. admins rule, we obey


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:51
    Joko siitä päästiin? Vai tuleeko se vielä neljännellä nickyllä. :)


    [bold]turska[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:52
    zapetu@
    Villi veikkaus,että tulee takaisin,ikävä kyllä.Toivon hartaasti olevani väärässä!


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:53
    heeh, ehkä se nyt koittaa haxoroida ja ownata mun servut, saapahan ainakin syyn sitten haastaa leivättömän pöydän luo.. Kiitti kaikille et tulitte auttaan väittelyssä.


    [bold]turska[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:57
    Mä luulen,että meni soittamaan isille,kun pojat kiusaa..:D

    No Problemos


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 05:58
    :D


    [bold]mika[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 06:01
    Ilmotuksia vaan, jos tulee takaisin eri nimimerkillä, niin potkin pois. Turha sen pelleilyä on enempää katsella, kun kerran sama touhu jatkuu. Ilmoitin asiasta myös dRD:lle.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:18
    Moi.Anteeksi aivan hirveästi mun käytöstäni ja anteeksi myös siitä että rekisteröidyin uudelleen.Sori.
    Pyytäisin vielä yhtä mahdollisuutta.Jos vielä käyttäydyn typerästi niin antakaa lopulliset bannit.Sori vielä kerran ja Anteeksi kauheasti.Saisinko siis yhden mahdollisuuden?Lupaan etten häiriköi enää ikinä.

    t.Kampela


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:20
    Tiedän,että olen ollut todella typerä teitä kaikkia kohtaan ja olen tämmönen pottapää.Jos antaisitte yhden mahdollisuuden niin olisin todella kiitollinen.
    Pliis.
    En haluaisi banneja.Olen saanut niitä jo niin paljon.En muuten oikeastaan ymmärtänyt että miksi sain taas bannit?Olin kai niin tyhmä.Nyt olen paljon järkevämpi joten toivon siis yhtä mahdollisuutta.Kolmas kerta toden sanoo.Peeloilu loppuu tähän ainakin minun osaltani.
    Eli enää en peeloile.


    [bold]psymbiote[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:23
    Nyt ei kuule enää anteeksipyynnöt auta. Sun tapauksessa on päätetty toimia "Shoot on sight" periaatteella.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:26
    Älkää.....Lupasin parantaa tapani.
    Oikeasti.en enää tee turhia topiceja.
    Tekisin ihan mitä vaan jotta saisin olla täällä.....


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:29
    Etkö voisi oikeasti hakea ammattiauttajan apua Pottapää?

    Sano vaikka iskälle että sua ahdistaa henkisesti ja sun on pakko päästä kallonkutistajalle. Jos se ei usko, niin jankuta sille niin kauan ettei sillä ole muuta vaihtoehtoa kuin lähettää sut hoitoon paranemaan. Kun saat elämänarvosi kuntoon, ei sun tarvitse enää trollata täällä.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:30
    Minkä takia sunkin pitää kiusata mua?
    Ei mua mikään vaivaa.Ethän enää haukkuisi mua?
    Pliis.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:32
    Jos sun on pakko haukkua mua niin laita mieluummin viestiä mun sähköpostiin.


    [bold]timpero[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:34
    Olisit käyttäytynyt asiallisesti ihan alussa...


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:35
    En kiusaa sinua, kaikki on vain omassa päässäsi. Asioiden kieltäminen ei poista niiden olemassaoloa. Ja jos et nyt ratkaise elämässäsi olevia ongelmia, tulevat ne moninkertaistumaan myöhemmässä elämässäsi.

    Amerikassa kaikkien rikkaiden lapset käyvät kallonkutistajalla. Miksi et siis sinäkin, vai eikö iskällä ole varaa panostaa henkiseen hyvinvointiisi?


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:50
    Minkä takia sää luulet että mä tarvitsen kallonkutistajaa?
    Mää rakastan mun perhettä,eikä mulla ole mikään asia pielessä.
    Uusi kone on tulossa,(vaikkei se ole tärkein asia.)ja muutenkin mun elämä on kivaa.Ethän enää sanos mulle noin rumasti?


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:57
    Jos pitäs sanoa kolme laulua,jotka kuvastaisivat mun tunteita,niin ne olisivat kaikki Ozzy Osbournen lauluja ja ne olisivat nämä:
    Road To Nowhere,Mama I`m Coming Home ja ehkä Suicide Solution.


    [bold]BostonArc[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:58
    Tän kaverin on pakko olla joku feikki. Siis ihan järkyttävää lukea näit tän hemmon tekstejä


    [bold]ResoNas[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:02
    Eikö näitä turhia viestiketjuja voisi poistaa?


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:02
    Ehkäpä sinua ei voi enää auttaa Pottapää. Ainakaan tässä elämänvaiheessa. Ehkä joskus myöhemmin ymmärrät asioita paremmin.

    Bannit odottaa nurkan takana...


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:04
    No mä vaan kerroin että miltä musta tuntuu.


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 07:35
    Antaa olla täälla vaan, joku saa näistä vielä myöhemmin hyvät naurut. :D

    Mutta jotain tälle herra pottapään asialle on tehtävä.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:04
    Kuka mut aikoo bannata?
    Älkää bannatko.Pliis.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:06
    Mä oikesti lupaan käyttäytyä paremmin.
    Oikeesti.
    Onko nuo laulut teidän mielestänne hyviä?
    Sori.


    [bold]turska[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:11
    [​IMG]


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:14
    Mitä toi tarkotti?
    Onks sun mielestä noi laulut hyviä?
    Jos teiän on ihan pakko pilkata mua ja mun ho.........mo.......ut.......ta niin laittakaa mulle sähköpostia mut älkää mielellänne laittako.


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:20
    Me emme pilkkaa homouttasi vaan typerää asennettasi. On paljon homoja, jotka ovat tosi hyviä tyyppejä. Eivätkä tuollaisia minä-minä-asennevammaisia huomionkipeitä pellejä, joiden elämä pyörii vain oman navan ympärillä.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:24
    Se on kyllä totta että olen huomionkipeä mutta elämäni ei pyöri navan ympärillä.Joten ymmärrätte kai että haluan kehua uutta konettani jonka saan.Vähän ymmärrystä.Onko se liikaa vaadittu?


    [bold]Sakke88[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:24
    eikö sovittaisi että kukaan ei vastaa pottapäälle tai hänen muille nimimerkeilleen mitään?
    heti vaan ilmotus Mikalle.
    Älkää vastatko hänelle!
    minä en ainakaan vastaa kun hän kommentoi minun viestiäni kohta.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:27
    Eikö sulla ole edes pientä ymmärrystä mua kohtaan?
    En kyllä kommentoi sinun viesteihisi jos ette kerran ymmärrä mua.
    Toivottavasti edes joku ymmärtää minua mun elämäni aikana.


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:30
    Mutta kun olet tehnyt tännekin jo 10 viestiketjua, joissa haluat vain ylpeillä koneellasi. Puhumattakaan mitä olet tuonne peliplaneetan puolelle ehtinyt tekemään.

    Kysynkin ovatko elämänarvosi kunnossa, kun pitää täällä yrittää vakuutella kuinka hyvin sinulla asiat ovat. Jos olisit alun perin tehnyt yhden viestiketjun ja kysynyt mielipiteitä liittyen kokoonpanoosi, et olisi saanut banneja. Mutta nyt ole jo polttanut kaikki sillat takanasi.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:34
    Mä oikeesti yritän.Mulla on asiat ihan kunnossa.
    Ja vaikka mä homo olisinkin niin ei sun sitä mulle itselleni tarvitse kertoa.
    Haluan ylpeillä koneellani koska mulla on nyt niin huono kone ollu jo niin kauan että uuden koneen saaminen tuntuu mahtavalta.


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:43
    Tämä ei ole oikea paikka purkaa teini-iän angstia. Täällä keskustellaan PC-raudasta.

    Itse olet toitottanut olevasi homo joka paikassa. Ei minun sitä sinulle tarvitse kertoa, kun kerta tiedät itsekin.

    Eikös se ilo tule siitä, kun saa uuden tehokkaan koneen ja laittaa jonkun uuden pelin pyörimään. Ja näkee kuinka sulavasti se pyöriikään ja kuinka hienot grafiikat siinä on.

    Olet mielestäni jo tarpeeksi monta kertaa maininnut täällä millaisen koneen tulet saamaan. Ja kyllä me uskomme että saat sen koneen. Mutta etkö ole jo saanut sen mitä tulit täältä hakemaan? Mitä vielä haluat meistä saada irti?

    Tämä on viimeinen viestini sinulle Pottapää. Kaikki sanottava on jo sanottu. Jos et halua kuunnella, niin ei se minun vikani ole.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:47
    Haluan että ymmärräte minua.
    Eikö se teidänkin mielestä ole kivaa kun joku saa hyvän koneen?
    Enkä ole höpöttänyt koko aja että olen homo.Ei se kuulu sinulle ellet sitten ole kiinnostunut minusta.Tää on kyllä aika offtopic että tän aiheen voi laittaa lukkoon.Lähen nyt ulos mutta tulen kohta takaisin.Moi.
    Laita mulle vaikka sähköpostia jos sulla on jotain asiaa mulle.


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 08:54
    Kirjoitan vielä tämän. Mene tuonne purkamaan teiniangstiasi:
    [Eräs tietty 'teinifoorumi', linkki poistettu turvallisuussyistä ;-) (Mikähän foorumi haluaa trollin käyttäjäksi...)]

    Ja pysy täältä poissa. Emme me aikuiset ihmiset jaksa kuunnella enää sinun vuodatustasi.

    Lisäys:
    En ole homo, enkä kiinnostunut alaikäisistä pojista. Voit minun puolestani mennä vaikka Jacksonin Neverland Ranchille, jos vaan suostuu ottamaan sut vieraaksi... ;) Mutta lähde täältä kuitenkin pois. Täällä kukaan ei ymmärrä sinua, eikä halua sinua tänne. Ja tulet saamaan aina bannit, rekisteröidyt sitten millä nimellä tahansa.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:05
    Kiitos oikein paljon.
    Mä luulen et sä oot kanssa ala-ikäinen.


    [bold]zapetu[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:07
    Olen 26 vuotta vanha. Enkä mikään pedofiili. Eli älä tyrkytä itseäsi mulle. Bye bye!


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:09
    Miks sä vastasit tohon mun viestiin jos kerran sanoit ettet vastaa?
    Taiat kyllä tyrkyttää ittees.Ei puhuta tämmösiä asioita täällä.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:11
    taas täällä? hmm, itse olen 23. sinä taas 15, joten tyrkytä elämänkatselmuksia muualle, tämä foorumi keskittyy laitteisiin jne, ei kehuskeluihi itsestään ja koneestaan. asiallinen keskustelu, ei valittelu, kehuskelu, vittuilu, tms.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:14
    Aivan.Jos itsekin muistaisit nuo ohjeet niin sitten ei olisi mitään hätää.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:39
    Ihan turha oli tää topic,jhvisto.
    Syytä vaan ittees.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:39
    ööh, ketäs tämän aloitti tässä topicissa? sinä.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 09:41
    Sä teit tän topicin.
    Voitko vastata yhteen levykeasema ongelmaan?
    Mee kattomaan mun topic.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 10:14
    Eli et vastaa.Niinkö?


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 10:36
    vastasin, joo minä tein tämän topicin mutta pyysinkö sinua häiriköimään..?


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 10:37
    Teit tämän topicin tahallasi että tulisin tänne "häiriköimään"


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 10:39
    mitäs tohonkaan nyt sanoisi. en nyt varsinaisesti, sanoin aluksi että leveilijöille voi näyttää koneen joka painii 1000 kertaisesti parempin kuin kotikone.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 10:42
    Opettele kirjottamaan eka.Sitten voit tulla leveilemään sun kerrostalon kokosella koneellas.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 10:48
    kirjoittamaan? mä opin kirjottamaan koneella ennenkuin sä synnyitkään, ja turha ihmetellä kirjoitus asua, kun en kirjoita varsinaisesti virallisella kirjakielellä vaan murteella.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:08
    No mitäs toi "ööh, ketäs tämän aloitti tässä topicissa"?
    Sit tarkotti?"Ketäs"<hhhhhhmmmmmmmmm.........murretta.Aika outoa kyllä.Sori.Ei ollut tarkotus pilkata mut ton kerran oli pakko.


    [bold]-kemisti-[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:10
    Opettele itse ja samalla käytöstapoja. "Levykeasema ongelma" kirjoitetaan yhteen ja "Nvidia Valmistaja" kirjoitetaan Nvidia-valmistaja. Lisäksi pilkkuja voi käyttää niille kuuluvissa paikoissa.


    [bold]jarzaa[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:12
    kyllä on hyvä äijä tää meiän pottapää!! =)
    aina ku vituttaa nii voi tulla lukeen näitä viestejä ja nauraa niille. vitutus häipyy kummasti =D


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:15
    No sehän on hyvä kun voi hakea lohtua vitutukseen mun kautta lukemalla näitä mun viestejä mut se ei ole kumminkaan se paras tapa.


    [bold]jarzaa[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:23
    no top 5 kuitenki


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:26
    No mikäs on ykkösenä?


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:30
    ketäs = ketä = kuka
    sit = sitten

    outo murre = porin murre.
    hassua että olet ennenkin ymmärtänyt mitä viestillä tarkoitetaan, niin miksi sitten tarkertua pikkuseikkoihin?


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:31
    Pikkuseikkoihin?
    Jos toi on porin murretta niin mä oon marsista.
    No sano mikä on ykkösenä.


    [bold]jhvisto[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:37
    hellou marsilainen, sulla taitaa olla isot silmät ja harmaa iho, tai sitten vihreä.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:39
    Ennemminkin tavallisen värinen iho.Vaaleanruskea.
    Silmät on sinivihreät.Tavallisen kokoiset.


    [bold]Pottapää[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 11:40
    Jarzaa,sanopa mikä on ykkösenä.


    [bold]jarzaa[/bold] 25. kesäkuuta 2005 @ 15:16
    ensinäkin kaikilla ei oo aikaa olla koko ajan täällä kyttäämässä sun viestejä et kerta mainita ko. asiasta riittää

    ja no.1 tollasten pellejen pieksäminen

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lisätty kaikki viestit, mitä onnistuin selaimen välimuistista kaivamaan. Alkupään viestit jäivät puuttumaan, joten jos jollakin ne on tallella voi halutessaan laittaa tänne. Tosin eiköhän näissäkin ole jo riittävästi kestämistä ;-)

    Kellonajat eivät ole sitten Suomen aikaa.
     
    Viimeksi muokattu: 26.06.2005
  21. Topcopy

    Topcopy Member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Varmaan joku pilalle hemmoteltu kakara...
     

Jaa tämä sivu