1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Emolevy.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kampela 24.06.2005.

  1. Kampela

    Kampela Guest

    GigaByte GA-K8NXP-SLI vai Asus A8N SLI-Premium?
     
  2.  
  3. nojoo

    nojoo Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuon Asuksen minä laittaisin
     
  4. Kampela

    Kampela Guest

    Syy?
     
  5. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]Offtopic:[/bold] Pitääkö jokaisesta asiasta tehdä oma topicci. Etkö voisi kysyä vaan yhdessä viestiketjussa, mitä komponentteja ajattelit laittaa ja parannusehdotuksia.

    Suosittelen että kukaan ei enää vastaa tähän viestiketjuun. Eikä mihinkään muuhunkaan [bold]Kampelan[/bold] kysymykseen. Jos jätämme hänet kokonaan huomioimatta, niin ehkä hän lähtee jonnekin muualle trollaamaan.
     
  6. Kampela

    Kampela Guest

    Tuo ei ollut kovin mukavasti sanottu.Ja kun mä oon laittanut näytönohjaimesta topicin,niin se tarkottaa että silloin puhutaan näyttiksistä ja sit kun mä laitan tän emolevy topicin,niin se tarkottaa et puhutaan emolevyistä.
     
  7. Kampela

    Kampela Guest

    Miks ottaisit Asuksen?Onko siinä jotain lisäominaisuuksia?
    Vastatkaa......
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2005
  8. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kello on yli puolenyön, ja juhannuksena? ei täällä ehkä ole niinkään ihmisiä vastaamassa, jotka osaavat tiohon kysymykseen sanoa.
     
  9. Kampela

    Kampela Guest

    Paitsi sinä.....
    Etkö oo ollu viettämässä juhannusta?
    No.....kertoisitko,kumpi sun mielestä olis noista emoista parempi?
     
  10. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Offtopiccia:
    Voin tämän kerran vastata tähän kysymykseen, jos [bold]Kampela[/bold] kerrot millainen on nykyinen kokoonpanosi. Voisin arvauksena heittää, että sulla on 1400Mhz Athlon ja näyttiksenä Radeon 9600 Pro. Pitääkö paikkansa? Ei tarvitse häpeillä nykyistä konetta, jos kerta kohta tulee niin superhyperkone, ettei kenelläkään muulla ole vastaavaa.

    Jos vastaat tähän, niin voin kertoa kumpi noista emoista on parempi ;)
     
  11. Kampela

    Kampela Guest

    No mulla on nyt 2 konetta ja kohta tulee kolmas.Tää kone,millä mä nyt oon:650mhz,geforce mx440,512mb muistia.<hähähä.....
    Mun toinen kone:3000+,ati radeon 9600 xt 128mb,512mb muistia.<kohtuu hyvä.
    kolmas kone:tiedät jo.
     
  12. Kampela

    Kampela Guest

    vastaa.....
    täytyy kohta mennä sänkyyn.Väsyttää.....hohhohojoi..
    huomiseen.hyvää jussia vielä kerran!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2005
  13. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä ;) Kun kerta lupasin, niin vastaan sitten.

    Ylikellotusta ajatellen tuo GigaByte GA-K8NXP-SLI vaikuttaisi paremmalta vaihtoehdolta. Varsinkin virransyötön osalta. Toisaalta emossa on kaksi äänekästä tuuletinta, joten en ottaisi sitä.

    Asus A8N SLI-Premium on heatpipe piirisarjajäähyineen hiljaisuutta arvostavien valinta. Virransyöttö on kunnossa.

    Eli sinulle paras valinta on Asus, varsinkin jos näytönohjaimista tulee vesijäähdytetyt. Vaikkakin GigaByte GA-K8NXP-SLI saattaa vaikuttaa päällisin puolin paremmalta.
     
  14. Kampela

    Kampela Guest

    Ai jaa...kiitti.
     

Jaa tämä sivu