1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kaikki jolla on yli 5000€ kone.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi super_X 24.06.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. super_X

    super_X Guest

    kaikki tänne jolla on yli 5000€ kone.
     
  2.  
  3. AkZuh

    AkZuh Active member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2,146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    no joo, ei varmaa kovin monella, itellä on n. 2000e kone (siis näytön kanssa) tietysti lisää rahaa menee jonku ajan pääästä, nestejäähy, muuta 'modausta'. ;) onko sulla 5000e kone?

    mulla on ollu n. 5000e kone, joskus vuonna kivi ja keppi 333mhz kone p2 joka oli sillon ihan uusin uutta, näytön kans 17' näyttö :D *huimaa*. makso jotain yli 30 000mk

    EDIT: Lisäystä vähä.
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2005
  4. super_X

    super_X Guest

    Mulla on vesijäähdytys prossussa ja näyttiksessä,äänenvaimennus liuskat,pari led-valolla olevaa tuuletinta,vesisäiliö ym.sälää.
    Sivuikkunat ostan seuraavaksi.Onhan mulla semmonen mittari kotelon edessäkin.Mun kone maksaa n.5800€.
     
  5. super_X

    super_X Guest

    Tiiätkö minkä näyttiksen ja prossun ostan?
    No.....Maailman nopein sli-paketti.2kpl Gainward CoolFX Ultra/3500PCX Golden Sample.Siis 2kpl gainwardin tekemiä geforce 7800 gtx näyttiksiä.Prossu olis 4800+ muistia olis sit 2gt.(myöhemmin 2gt lisää.)
     
  6. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kaikki tietää jo mitä oot ostamas. Turha sitä on joka threadissa mainostaa. Ja [bold]mika[/bold] neuvoi jo sulle, että kuinka muokata viestejä, joten opettelisit edes. Ei aina tarvi uutta viestiä tänne heittää jos jotain asiaa unohtu välistä.
     
  8. super_X

    super_X Guest

    miks sun pitää haukkua mua trolliksi?
     
  9. super_X

    super_X Guest

    miks sun pitää haukkua mua trolliksi?
    pkaksp:Mee pois,kiitos.....Ellei sulla sit oo +5000€ konetta.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2005
  10. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    On mulla... Itseasiassa kolme sellaista... so what...
     
  11. super_X

    super_X Guest

    Eli meillä on täällä topicissa edes yksi ihminen jolla on yli 5000€ kone!Onneksi olkoon.Paljonko makso tarkalleen?Mun maksaa 5800€.
    Pistätkö paremmaks?Äläkä nyt valehtele.
     
  12. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Makso mitä makso, ihan sama. Tää lähtee nyt jussin viettoon niin saa sitten muut jäädä tänne kasvattaan sitä virtuaali peetä.... Hyvät jussit ja so long! :)
     
  13. rouda

    rouda Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2005
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mitä välii mitä kone maksoi ?
    sillä on montako kertaa on saanu
    ite saanu kaks kertaa
     
  14. super_X

    super_X Guest

    Ai mitä on saanu?
    Sori modet mut mä sanon tän yhen "ruman" sanan:(älkää bannatko mua.)
    Ai tarkotitko pimppiä?

    vastaa,rouda.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2005
  15. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Modeille on kyllä jo raportoitu jo aikoja sitten tuosta sun todella kypsän oloisesta käytöksestä. Eli tuskin tuo "ruma" sana sun kohtaloon vaikuttaa millään tavalla...
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2005
  16. super_X

    super_X Guest

    Mitä mä taas oon muka tehnyt?????
    vitsi,ettekö te nyt vain voi myöntää ittellenne et mulla on parempi kone kuin teillä?Mitä se teitä haittaa jos jollain jätkällä on 5800€ kone?Ja mistä johtuu et peliplaneetassa yks sano et mä saan 10000€ koneen niin kukaan ei haukkunut sitä vaan kyseli kaikkea kivaa sen koneesta.....?
    Miks kaikki on aina mua vastaan????Miksi?!
     
  17. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]super_X[/bold], [bold]kyrbiina[/bold], jne. vaikka laittaisit 5800€ koneeseen, niin sinulla ei silti tule olemaan maailman nopein ja paras pelikone. Ehkä 20000€ eurolla saisi koottua aika lähelle maailman nopeimman pelikoneen (sisältää asennustyöt, mutta ei näyttöä, näppäimistöä, hiirtä, rattiohjainta jne). Osilla ei itsessään vielä paljon ylpeillä, jos ei tiedä miten niistä saadaan paras teho irti.

    Seuraavassa ei ole vielä maailman paras pelikone, mutta ainekset ovat hyvät. Tarvitaan vaan ammattimaista osaamista ylikellottamiseen:

    - Athlon 64 FX-57
    - Kaskadikompura prossulle (custom made)
    - 1-2Gt DC KIT (Kingston HyperX, A-Data Vitesta tms.)
    - nForce4 SLI lauta (Esim. MSI K8N Diamond NForce Ultra SLI)
    - 2xGeforce 7800 GTX (SLI)
    - Omat kompurajäähyt molemmille näyttiksille (custom made)
    - 4kpl Western Digital Raptor 74 GB HDD
    - Emon piirisarjalle ja kovoille oma vesijäähy
    - Virtalähde vähintään 600W
    + Muut high-end kamat, jotka sinällään eivät vaikuta pelinopeuteen

    Niin ja unohtui mainita, että sekä emolle että näytönojaimille pitää tehdä volttimodit. Ei ne muuten mihinkään kulje.
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2005
  18. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onkohan kaverilla ikää edes kymmentä vuotta. kirjoitusvirehitä ei pahemmin näy niin veikkaisin jopa tonne kuutosluokalle kaverin sijoittuvan. Pitäähän se nyt kehua jos isukilla on koneeseen rajaa noin paljon laittaa kun muuten mitään kotontaan saa, tai sit ei saa mitään ja pitää olematonta kehua.
     
  19. super_X

    super_X Guest

    Jos nopeutta tarkotat niin mun prossu tuleekin olemaan fx-57 eikä 4800+ koska totesin sen nopeammaksi.Näyttispaketti jonka saan on n.10-25% nopeempi(gainwardin sli-paketti+vesijäähdytys.),kiintolevy on 400gt,muistia tulee olemaan 4gt ja virtalähde 600w<2kpl.Ja prossuun vielä vesijäähdytys ym.ym.ym.

    että sillä tavalla.......

    mä oon 15v vaikkei se sulle kuuluiskaan.Ja "pappa betalar" totta kai.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2005
  20. viliwee

    viliwee Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    641
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mietin tässä vaan että mitä ihmettä sä tänne kirjottelet.
    Ku eihän sulla vielä edes oo tota konetta.
    5000€ kone mukamas.
    Et oo vielä saanu koko konetta.
    Sitten kun isä sanoo että se ostaakin sulle vaan HP pavilion paketti koneen jossa on 9200se näytönohjain ni sitten saattaa harmittaa.

    Mut kuten tossa mika jo jossain ketjussa sanoi:
    ÄLÄ nyt ärsytä kaikkia ihmisiä täällä. myöhemmin kun tarviit apua ni kukaan ei halua auttaa.

    Ja jokaseen ketjuun ei pidä kertoo että on saamassa uuden koneen vaikka siitä ylpeä oliski.
    Häiritsee vaan muita jotka on täällä jollain oikeella asialla.
    Luulis 15v tajuavan.
     
  21. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et varmaan edes tiedä mikä on kaskadikompura. Sillä saat jäähdytettyä prosessorin reilusti pakkasen puolelle, kun taas normaalilla vesijäähyllä ei päästä millään alle huoneenlämmön.

    Ajele sinä vaan Sitä FX-57:aa 2.8Ghz taajuudella, kun kaskaadimiehet vetää yli 3.5Ghz. Ja ei tuo Gainward CoolFX Ultra/3500PCX Golden Sample nyt niin ihmeellinen ole. Ehkä saat sen kulkemaan kohtuullisesti, jos jäähdytät nestettä epäsuoralla kompurallajäähyllä tai sitten kaivat jäähdytysputket syvälle maan alle tjs. Vasta kompurajäähyillä ja volttimodeilla nuokin näyttikset saisi kulkemaan ihan oikeasti.

    Suosittelen, että jos rahaa kerta löytyy niin menet vaikka tänne:
    Liike: http://www.jimmspc-store.fi/index_fi.htm
    Kokoamispalvelusta: http://www.jimmspc-store.fi/xcc-kotelot/special.html

    Ja sanot, että 6000€ pitäisi saada mahdollisimman hyvä pelikone. Osaavat varmasti tehdä riittävän tehokkaan kokoonpanon.
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2005
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu