1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

2kpl AMD Opteron DP 248 Boxed vai 1kpl amd athlon 64 x2 4800+

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi super_X 24.06.2005.

  1. super_X

    super_X Guest

    Edellinen topicini "moniprosessoriemolevy" voi lukita koska siihen ei tullut kunnolla viestejä.Eli kysyisin nyt että kumpi kannattaisi ostaa? 2kpl AMD Opteron DP 248 Boxed vai 1kpl amd athlon 64 x2 4800+
    Pelikäyttöön.Kumpi vaihtoehto on nopeampi peleissä......?

    ps.Kiitos etukäteen.
     
  2.  
  3. AkZuh

    AkZuh Active member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2,146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    64 x2 4800+, mut miks ihmees noin kova prossu(tietysti myös kallis)?

    sitten jos sulla on kova prossu niin osta sli emo ja 2x 6800 ulta näyttistä..

    testeissä tuo fx-55 on pessy tuon x2 4800+ prossun. en sitte tiedä. ite oon ajatellu et vaihdan prossun + emon kun tulee rahaa. AMD Athlon 64 FX-55 Boxed + DFI Lanparty UT NF4 SLI-D (yht. 950e) / ASUS A8N-SLI Deluxe (yht. 910e) ja näyttikset sitten joskus. ne kun maksaa ihan törkeesti, esim, 2x 6800 ulta.. hmm. ei taida 1000e riittää. (Gainward GeForce 6800 Ultra 256 Mt PCI-E SLI-pack (2 näytönohjainta) - 1085e)
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2005
  4. super_X

    super_X Guest

    Mä ostankin sli-emolevyn mut en noita 6800 näyttiksiä vaan 2kpl gainwardin tekemiä 7800 gtx malleja.CoolFx malli tietysti.(vesijäähdytys)"Jos" et tiennyt niin toi 7800 on 7 sarjan geforce.

    ps.on muuten yli 2kertaa nopeempi sli-yhdistelmä kun toi 6800 sli.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2005
  5. super_X

    super_X Guest

    mitäs siihen sanot?
     
  6. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jaksoit odottaa kokonaisen 3 tuntia, joten onko ihme jos ei tullut viestejä? Ja muutenkin tuskin enää ketään vois vähempää kiinnostaa nää sun parikymmentä viestiketjua joissa kehut isukkis rahoja ja tulevaa konettas.
     
  7. super_X

    super_X Guest

    Jos sua ei kiinnosta niin älä tuu tänne kadehtimaan.Mun tekis mieli sanoa sulle yks juttu mut modet kyllä bannais mut.Muuten näkeekö modet mun lähettämiä yksityisviestejä sulle?
     
  8. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Helpostihan ne saa näkymään. jos yksityisviesteinä alat laitella ni äkkiäkös banaanin tännekin hommaat.
     
  9. super_X

    super_X Guest

    Minkä banaanin?
    Ootko sä......?
    Mä kyllä oon mut ei puhuta siitä.
    Täähän on tietokone topic eli jutellaan tietokoneista.(tässä topicissa prossuista.)
     
  10. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En ole moderaattori. Pidetään vaan topiikki kaiheessa. Omalla viestilläsi vaan vihjailet että kun et voi topiikissa puhua, alat yksityisviesteinä laittamaan palautetta. Jos et kestä sitä mitä täällä puhutaan pysy poissa, tai jos itsestäsi tuntuu että aiheetta saat kritiikkiä, odota, koska modet seuraavat hyvin ja huonosti käyttäytyvät saavat helposti banaania=bannia.
     
  11. super_X

    super_X Guest

    No haluatko et laitan sulle yksityisviestiä?
    Näkeekö modet sen?
     

Jaa tämä sivu