Nero Vision Express

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi grande 20.06.2005.

1. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nero Vision Express

Mikäs mahtaa olla, kun poltan dvd elokuvaa niin aina se kosahtaa ja tulee teksti:

Microsoft Visual C++ Runtime Error
    Runtime Error!
    Program: C:\Program Files\Ahead\Nero Vision\Nero Vision.exe
    This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

-Olen asentanut sen kahteen kertaan uudelleen ja olen jopa saanut poltettua 2 elokuvaa n.10 yrityksellä. Poltoissa yleensä kestää 4-98 minuuttia.

-Entäs mikäs auttaisi siihen että polttoni nykii muutaman kerran per elokuva, nykäykset kestää n.2sek. Välillä ei nyi mutta ääni on 5sek. myöhässä. Joskus molemmat kusee jollei kuse jo tuohon Runtimeen.

-Olisin todella kiitollinen jos saisin vinkkejä ja neuvoja jotta pääsisin hommiin.
    KIITOS JO ETUKÄTEEN KAIKILLE AVULIAILLE!

Viimeksi muokattu: 20.06.2005
  2.  
  3. nrautava

nrautava Guest

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Onko DMA tiedonsiirto päällä?

Ja tohon nykimiseen: polta mahdollisimman hitaalla nopeudella. Halpa-aihioita ei kannata polttaa täyteen, koska ulkoreuna on usein huonokuntoinen. Jätä esim. 100 Mt tyhjää. Älä tee koneella polton aikana muuta. Koska olet viimeksi tehnyt levyneheytyksen, kannattaa välillä ajaa.

5. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain noi päivitykset ja kokeilen niitä. On mulla Dma hässäkkä päällä. Olenkin polttanut 4x nopeudella, vaihtoehtoina on vain max ja 4x. En ole yleensä tehnytkään mitään polton aikana, olen sammuttanut netin, f.securen ja kaikki muutkin ylim. ohjelmat. Bufferointi ei tipu minnekkään, se pysyy koko ajan normaalina. Eheytin koneeni noin viikko sitten kun olin asentanut xp:n uudestaan, mutta teen nyt sitten senkin varmuudeksi.
    Mä kokeilen edetä näillä eväillä kunnialla maaliin. Kiitoksia.

Jaa tämä sivu