1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Voice kanava hävinnyt digikaapelista?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi yinx 19.06.2005.

  1. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli onko näin? En ainakaan kanavaa enää sieltä löytänyt...
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. ImQu

    ImQu Member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei yinx. Ei se sieltä oo tosiaan mihinkään kadonnut. Agent_007 jo näytti foorumin missä siitä oli juttua, mutta en mä oikein tiedä, mihin se sulta on hukkunut? Mulla on samanmerkkinen boxi sekä kaapeli, etä terrestiaaliversiona, ja kummassakin se näkyy aina. Ite en sitä niinkään kattele, mutta kun tykkäsin siitä R-kiskan boxista sen verran paljon, niin ostin sen tytöllenikin, eikä se taas kai muuta katokkaan. Meillä on siis eri mallit, eli mulla terrestiaali ja tytärellä tuolla Stadissa kaapeliversio, eli kyllä se Jacobson's pelittää tässä asiassa (ja varmaan muutkin koneet sovittimet).
     
  5. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Imqu voice tv on kadonnut kaapeli television puolelta syynä kinastelut kopioston kanssa maksuhommeleista ja voicetv näkyy kaapelissa ainoastaan tasan siellä alueella missä se näkyy terrestiaali puolella kans. Eli elokuussa rupeaa näkymään kaapelin kautta suurimmassa osassa suomea viimeistään kun maanpäällisen verkon toiminta käynnistyy 3 vaiheen alueilla.
     
  6. ImQu

    ImQu Member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos valistuksesta. Ei ole tullut kiinnitettyä asiaan sen kummemmin huomiota, kun se näkyy itsellä.
     

Jaa tämä sivu