Hyvä peli mutta pieniä ongelmia tekstejen kanssa. Ä ja ö kirjaimet näkyvät hieman erikoisesti, Ä on M kirjain pystyssä ja ö plusmerkki! Onko kellään samoja ongelmia? löytyykö mistään firmvaree tähän vehkeeseen, itse en ole löytänyt. Uskaltaako laittaa vanhempien ei kovalevyllisten firmvaree?
Ostin samanlaisen eli RH 7800 H:n ja minulla on myös onkelmia noitten divx tekstittyksien kanssa. Harvat tekstit saa näkyviin ja olen kokeillut sitä että pc:llä muokkaa (time adjuster) tekstit samanlaiseksi kuin ne jotka toimii, mutta ei sekään aina toimi. Jos tekstit sinulla näkyy niin Ä:t saat näkyviin kun pidä subtitelsiä pohjassa 3s ja valitset sitten tekstityksen joka näyttää kaikki oikein. Soitin teknikseen tukeen ja keskustelin heidän kanssaan teksti ongelmista mutta eivät osanneet auttaa ja LG:ä ei ole toistaiseksi tähän mitään firmwarea, harmi, enpä itsekkään tiedä mitä tekis palauttaisiko koneen kauppaan via mitä tekis.
Koska kysymykseni koskee samaa laitetta, en viitsi aloittaa uutta ketjua. Onko ko. laitteesta (7500/7800) ollut mitään testiä, tms? Millaisia käyttökokemuksia laitteestä? kertokaa Plussat ja Miinukset! jos huono, mitä suosittelisitte sama hintaluokka n.400-500€ (saa ehdottaa myös hieman kalliimpia jos on hyödyllisiä ominaisuuksia)
Kyllä päivitys on tullut. Huoltoon vain laite. Ja laittakaa sitten mukaan joku mallilevy, millä se vika ilmenee.