Onkohan xboxiin väsätty emulaattoria millä voi pelata peeceen pelejä xboxilla. Dosxbox on mutta aattelin ihan windows pohjasia pelejä.
Ei taida olla. Muutenkin hiukan nihkeä olisi vähäänkää uudemmille Windows peleille tuo kun vain 64 Megatavua muistia.
Eipä tehokasta Dos pohjaistakaan löydy 286 tasoinen vain. laita usb sovitin pc:n ja pelaa ohjaimella pc:llä http://www.redcl0ud.com/xbcd.html#download
Juu. Ei siinä mitään, kiitokset sulle siitä vaan, et oot löytäny tommosenkin reitin ajaa windowsia xboxilla! Mut ookko testannu miten xboxissa riittää tehot tommoseen säätämiseen?
En ole itse. Mutta onhan tuosta juttuja ollut. Kynnyksenä on lähinnä muisti. Celeronin tasoinen 733 prossu kyllä muuten jaksaa. Tuossa tosin joutuu aika lailla kikkailemaan Win98 asennuslevyllä. Siitä joutuu tekemään sellaisen "raasitun" version, jotta sen saa asenneltua tarpeeksi kevyeksi.
Tuon minäki haluaisin nähdä... Ysikasi kaatuilis kokoajan, oishan se aika koomista katottavaa. Saattaa olla teoriassa mahdollista ja sille joka tekee sen käytännössä ni tarjoan välittömästi motillisen keskiketterää.
Mä voisin tarjota huvia, riippuen paljon sitä "ketterää" saa? En ole tosin ikinä asentanut sitä, mutta ohjeet on olemassa.
Voishan sitä kokeilla asentaa. Olen kyllä ihan tosissani sitä ajatellut asentaa jo pidempämmän aikakain. (n. 3-4kk) Mulla tosin olisi se hyvä puoli boxissani kun omista yhteensä 128 megaa muistia.
Mä löysin siihen asentamiseen hyvän oppaan, nakkaan tähän ku löydän sen uudestaan. Eihän tosta mitään hyötyä oo, mutta kaikkea sitä vissiin pitää kokeilla? Kerro jos saat asennettua, niin kai määki sitte asennan sen.