onks kelläää kokemuksii tollasest,onko hyvä? mitä formaatteja toistaa? onks kaiuttimet minkälaiset(minkälain äänenlaatu)? maksaa citymarketissa 299€ www.netanttila.fi tuol on kuva
Joo menin ostamaan tollasen ku oli niin jumalattoman halpa. Nyt oon tässä viritelly sitä yhden illan, ja alkaa vähän kypsyttää... No jos tota pelkkänä DVD/CD soittimena käyttää niin ok, mutta toi kaukosäädin on ihan onneton, tosi sekava ja kaikki tapahtuu vaikeesti. Ääni tossa on siedettävä ainakin ton hintaluokan vehkeeks. Toistaa ainakin SVCD ja MP3 levyt. Tietääks kukaan muuten saako tohon mitenkään vietyä Dolby Digital 5.1 ääntä tietokoneen äänikortista. Mulla on SB live 5.1 player ja en saa siitä 6 kanava ääntä millään sisään. Ilmeisesti ei ole mahdollistakaan?? Tossa ei ole kuin digitaalinen uloslähtö, joka on kumma kun mielestäni siinä pitäis olla digi sisääntulo mieluummin. Jos joku tietää asiasta lisää niin voisko kertoo.
SVCD toimii, mitään DIVX leffoja tolla on turha luulla katsovansa, ei se mikään ihmevempele ole. Itse olen tyytyväinen surround tunnelmaan jonka tuolla sarjalla saa, huonompaakin tolla rahalla varmasti saa. Käytön kömpelyys ja digitaalisen sisääntulon puute tiputtaa kyllä pisteitä.
Vielä sen verran tosta laitteesta että se toistaa VOB trailerit ym. suoraan CD levyltä, eli ei tartte ees tehdä miniDVD levyjä. Myös AC3 äänet soittaa tiedostosta. Tänään täytyy testata miten MPEG 5.1 toimii, jotta vois tehdä SVCD surround äänillä. Ei kukaan ole vieläkään keksinyt kuinka sais surround äänet myös ulkoisesta lähteestä, esim. tietokoneelta?
mitääh, sen voi ainakin sanoa että ei varmasti ole hyvä. Kannattaa nyt hieman enemmän sijoittaa rahaa jos meinaa kotiteatterin laittaa... 1000 euroa > -JHS-
Mielestäni ovat ihan hyvät kun vertaa hintaa/laatua. Eihän tolla rahalla mitään hifiä saa, mutta kyllä toi DVD-soittimena käy, ja köyhänmiehen vahvistimen ja kaiuttimet saa kaupan päälle. Tosta sitä on helppo sitten laajentaa kun rahat riittää ostamalla paremman vahvarin ja kaiuttimet.