1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xoro HSD 400 Plus DivX-soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi litte 28.04.2004.

  1. eyeTiger

    eyeTiger Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2003
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Keltasuuteen ja muihin tekstin ongelmiin ei voi muuta kun odottaa parempaa firmware päivitystä ja itse luulen että sellaista ei heti tule, jos tulee koskaan.

    Onkohan kellään tietoa saako mihinkään soittimeen kunnollisia irtotekstejä?

     
  2.  
  3. Jaxis

    Jaxis Member

    Liittynyt:
    06.07.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luulisi uuden firmiksen tulevan melko pian, ainakin sen perusteella mitä dvdboardilla on juttua ollut. Tapetilla on aikaisemmin ollut suuremmat tekstit valkoisella fontilla jne..

    http://www.dvdboard.de/forum/showth...4accfc&threadid=63068&perpage=30&pagenumber=9

    En itse Saksaa taida, mutta joku viisaampi voi kertoo missä mennään.. Ymmärtääkseni uusi firmis on kuitenkin ihan lähellä julkaisua (beta versiosta löytynyt joku bugi).
     
  4. Akame-San

    Akame-San Member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin onko kellään samaa ongelmaa, että kun kaukkosäätimellä asettaa tekstejä niin muut paitsi enlaglanti näkyy: UNKNOWN. Jos siihen vaivaan olisi jokin lääke, niin olisi päivittää se!

    PS. Ärsyttää kokeilla jokainen tekstitys erikseen mikä kieli se on!
     
  5. Bentos

    Bentos Member

    Liittynyt:
    09.07.2004
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli näkyykö tässä "Xoro HSD 400 Plus" laitteessa kaikki DVD-r/rw ja DVD+r/rw ja kaikki muutki yleissimmät?

    Senkin ymmärsin että tässä olisi DivX / Xvid tuki?
     
  6. Akame-San

    Akame-San Member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä, laite tukee DVD/MPEG4/DivX/XviD/SVCD/VCD/HDCD/CD/MP3/CD-R/RW /DVD-R/RW /DVD+R/RW/JPEG Foto-CD/Kodak Picture CD. Ja myöskin DivX-tekstitykset *.sub ja *.srt muodot.
     
  7. Bentos

    Bentos Member

    Liittynyt:
    09.07.2004
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joku kun on käyttänyt tätä "www.planetexport.de" firmaa niin sanokaas et onko luotettavaa palvelua?

    Miten takuu-asioissa hommat toimii?
     
  8. Marduk

    Marduk Member

    Liittynyt:
    13.05.2002
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on Xoro 400 HSD Pro malli ja siinähän ei näy subit ollenkaan, tuli vaan mieleen et voisko siihen soititeen käyttää plus mallin filmistä.
     
  9. Jaxis

    Jaxis Member

    Liittynyt:
    06.07.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pro malliin ei käy plus mallin firmis! Eli ei välttämättää laite enää 'buuttaa', jos laittaa väärän mallin firmiksen. Laitteen valmistava yritys on tuolla em. mainitussa foorumissa mm. kirjoittanut, ettei pro malliin enää kehitettäisi uusia firmiksiä heidän tahollaan. Jostain muualta voisi löytyä..
     
  10. Akame-San

    Akame-San Member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tilannut Xoro HSD 400+ tuosta firmasta eikä ollut mitään ongelmia. Toimitusaika on vaan aika pitkä.
     
  11. eyeTiger

    eyeTiger Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2003
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siellä olis Xoron sivulla jo uusi firmware päivitys Plus malliin.

    http://www.xoro.de/service/download.htm

    Onko joku jo kerinnyt testaamaan miten toimii - jos on niin laitatko kommentit kannattaako päivitää.

    Toimiiko tekstit niin kun mitäis, jne...???

     
  12. Jaxis

    Jaxis Member

    Liittynyt:
    06.07.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä laitoin uuden firmiksen tänään ja tekstit toimii hyvin. Ne on nyt valkoiset eikä keltaiset niinkuin aiemmin ja merkistön voi vaihtaa angle napilla (Latin 1 / Latin 2) eli ääkköset toimii. Tekstit on vaan aika pienellä fontilla :-(
     
  13. rulez

    rulez Member

    Liittynyt:
    19.07.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin kertokaappas miten tuo päivityksen asentaminen tapahtuu ja otanko nuo molemmat paketit xoron sivuilta?

    Ei oikeen tuo vieras kieli taitu.
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2004
  14. rulez

    rulez Member

    Liittynyt:
    19.07.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    -
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2004
  15. Jubu

    Jubu Guest


    Olisko noita Xoro 400+ firmware päivitysohjeita missään ,vaikka enklanniksi, kun tuo saksa taittuu erittäin huonosti. tietysti joku voisi tuon "rautalangasta" tähänkin neuvoa ;)
     
  16. Jaxis

    Jaxis Member

    Liittynyt:
    06.07.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Poltat vaan sen firmis fileen CD levyn juureen ISO formaatilla ja laitat CD:n sisään... Xoro tekee loput itse, kun vaan et sammuta konetta kesken kaiken! Helppoa...
     
  17. Jubu

    Jubu Guest


    Kiitos!

    simppelihän tuo sitten .. arvelutti , jos jäi tuosta saksasta joku " älä missään nimessä tee näin " teksti ymmärtämättä :)



     
  18. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Apuva. Koitin päivittää oman Xoron firmiksen, mutta ei oikein onnistunut. Poltin HSD400.ROM tiedoston CDRW:lle ja laitoin soittimeen, jonka jälkeen soitin sanoo yläkulmassa että Reading, HSD400.ROM, Flash, Erase ja sitten menee 30-60 sekuntia ja sanoo että Erase fail tms ja ruudulle tulee vain smart navi-valikko. Onneksi soitin kuitenkin vielä toimii tuon yrityksen jälkeen.. Paitsi kotipolttoisia divxejä ei näytä kunnolla, kaverin polttamat kylläkin.
    Onko kellään ollut vastaavanlaista ongelmaa ja mikä tuohon avuksi?
     
  19. Jubu

    Jubu Guest


    joo , minulla teki saman.

    luulin että näin väärin , mutta olin näkevinäni juuri samat tekstit kun edellisessä viestissä.

    voisiko olla , että jos kone sisältää jo tuon firmwaren , niin se ilmottaa sen noin ?
     
  20. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuotapa en tullut ajatelleeksikaan.. laitehan on mullakin sen verran uusi, että ovat saattaneet tyrkätä siihen uuden firmiksen jo saksasta lähtiessä. Toisaalta en vielä edes testaillut näkyykö divxien tekstitykset keltaisena, joka oli ilmeisesti "ominaisuus" edellisessä softassa.. eli jos tekstit on valkeet niin sittenhän mulla varmaan on tossa jo se uus softa.
     
  21. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Perskeles..mun laitteessa on ilmeisestikin niin vanha firmis, ettei se tue ainakaan .srt-tekstityksiä ollenkaan. Myös xvidin toisto aiheuttaa ongelmia. Olisipa tuo softa kiva saada päivitettyä.. :(
     

Jaa tämä sivu