|
Nokia 6110 Navigator
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 12 helmikuuta, 2007
Nokian päivän ylivoimaisesti yllättävin julkistus oli 6110 Navigator, koska se tuli ikään kuin puun takaa. Siitä ei oltu hiiskuttu etukäteen ja näin pilattu jännitystä. :)
Jo nimestä sen voi päätellä: 6110 Navigator. Laitteesta löytyy siis navigointiominaisuudet eli toisin sanoen GPS ja kartta-ohjelmistoa. Hienoa. Navigointi on eittämättä 6110 Navigatorin pääfokusalue. On hienoa, että ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
|
Jonas
Anonyymi käyttäjä
|
6. lokakuuta 2007 @ 09:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kiinnostusta on kyseistä puhelinta kohtaan, jo pelkästään navigointiominaisuuksista. Mutta mitenkäs puhelimen muu peruskäyttö? Olen kuullut että puhelun aikana vastapuolen puhe kuuluu heikosta ja rätisee.. Pitääkö paikkansa?
|
|
Tomi
Anonyymi käyttäjä
|
8. lokakuuta 2007 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mitä Vikaa Arto on ollut, minulla ainoastaan ongelmia juuri tuon vastapuolen kuulemisessa, ääni kuin kaivosta ja rätisee...
|
|
vilma
Anonyymi käyttäjä
|
13. lokakuuta 2007 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heips! Itse ostin puhelimen elokuun alussa ja huollossa oli juuri kolme viikkoa! Huollossa " ei löytynyt mitään vikaa"..
Laitoin huoltoon, kun vastapuoli minulle soitettaessa ei kuullut minua ollenkaan, vaan kaikki luulivat että olin tuuloessa lenkillä tms.
Itse kyllä kuulin mitä muut puhuivat mutta kukaan ei siis minua.
no, katsotaan josko nyt toimisi ilman kohinoita...
|
|
Arto
Anonyymi käyttäjä
|
14. lokakuuta 2007 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ensimmisellä kerralla osa näppämistä lopetti toimimasta,sitten gps ja bluetooth toimivat aina välillä. Ja nyt viimeksi ei pystynyt teksti viestejä lukemaan eikä kirjoittamaan! Joka kerta ovat antaneet uuden puhelimen tilalle.
|
|
VesaA
Anonyymi käyttäjä
|
28. joulukuuta 2007 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Huippu * 100 % = paras. kaikki ominaisuudet ovat niin hyviä, kuin teknisesti on voitu näillä spekseillä laittaa. 2 Mpix kamera kohisee hämärässä, muta muissa ko. luokan kamerat ovat yleensäkkin surkeita. Video jees, assisted GPS nopea ja tarkka. Google maps toimii ok. HDSPA ok. DNA ei anna tehdä kunnolista GSM - paikannusta, joten GPS:ää on pidettävä päällä jos haluaa paikkatietoa route 66 tai google-maps sovelluksesta. Route 66 on ilman peltipoliiseja ja osa pikkuteistä ei näy. Muuten tuo Route 66 sovelluksineen toimii 100.
|
|
Timba
Anonyymi käyttäjä
|
6. helmikuuta 2008 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Olen miettinyt tän ostoa, kun hintakin jo kivasti tippunut ja lupasivat liikkeestä muistikorttia ym sälää mukaan. Mutta..jostain luin että kameran ääniä ei saa pois! - onko totta?
Saako Route 66:n jostain ladattua peltipoliiseja? - maksullinen lataus?
|
|
Jukka Mäki
Anonyymi käyttäjä
|
11. helmikuuta 2008 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Puhelin meni korjaukseen viikko ostamisesta. Vastapuoli ei saa selvää puheesta johtuen suuresta ''kohinasta''. Akun kesto on kyllä hieman surkeahko.
|
|
Salla
Anonyymi käyttäjä
|
6. huhtikuuta 2008 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moi!
Meinaan ehkä ostaa ko. "ihmepuhelimen." Onko navigaattori kännykän netissä vai kännykässä valmiina?
|
|
arsi
Anonyymi käyttäjä
|
7. huhtikuuta 2008 @ 14:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minulla tämä kolme päivää vanha puhelin syö akun 15h:n jälkeen ja puhe minuutteja on 10min. max. Myyjä kesuositteli sammuttamaan navigaattorin. Se kuulemma syö akun. Eli navigaattori päällä vain kun puhelin on piuhassa? Miten sitten kun lataan "maastokartat ja metsästys sovellutukset" ja painun mettään...
|
|
jumix
Anonyymi käyttäjä
|
15. kesäkuuta 2008 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
6110 mielestä nopein reitti Sievi-Tampere on yli 45 km pidempi kuin Tom-Tom:m laskema (Tom-Tom laskee oikein). Samalle reitille 6110 laski lyhimmän reitin, joka oli 11 km pitempi kuin nopein!? Ei ole mahdollista. 6110 navigoinnissa on paljon puutteita. Luottaessaan siihen, tulee ajetuksi vuoden aikana tuhansia turhia kilometrejä. Taajamissa tuntuu toimivan paremmin.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
henri
Anonyymi käyttäjä
|
16. heinäkuuta 2008 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ihan surkee ostin heti kuoret halkes, kattelin sit sitä vähän aikaa ja huomasin et navi nappula oli tippunu, vein huoltoon sain sieltä 3310 joka musta oli vitsi oon nyt odotta 3kk puhelinta takas mitään ei oo kuulunu harmi.
|