User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2008 / 16:21
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > samsung dcb-p853z
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SAMSUNG DCB-P853Z
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
jaanehan
Newbie
_
8. maaliskuuta 2008 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käännösvirhe tämäkin: Uusimman päivityksen jälkeen näyttää siltä, että tiedostoja ei pysty poistamaan kirjastosta yksitellen. Poistokomennon jälkeen SAMSUNG DCB-P853Z ilmoittaa: "Kaikki kansion tiedostot poistetaan, haluatko poistaa?"

Nollaus ei auttanut. Lopulta rohkenin painaa OK kaikkien kansion tiedostojen poistamiseksi. Poistui vain se tiedosto, joka oli tarkoituskin poistaa.

Huom: En ota vastuuta, jos jonkun muun boksissa onkin oikeasti tämmöinen vika eikä käännösvirhettä :-)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2008 @ 08:46

kirjaamo
Junior Member

2 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2008 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se poistaa vaan sen valitun/valitut.
heknu
Newbie
_
8. maaliskuuta 2008 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla näkyy edelleen vain pikselimössöä tuon ohjelmistopäivityksen jälkeen!! Nollasin koneen ja sekään ei auta, ennen tuota päivitystä toimi, nyt en voi katsoa tv:tä ollenkaan, onko neuvoja????
tvoss
Newbie
_
15. maaliskuuta 2008 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan saanut siirrettyä videoita mitenkään Usb:n kautta
Olen itse koittanut vain usb-tikuilla...

Toimisiko siis tietokoneen kautta...
jaanehan
Newbie
_
15. maaliskuuta 2008 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jari on tutkinut asiaa marraskuussa ja kertoo, että ei onnistu
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/486847#3587842
bassoisti
Newbie
_
12. huhtikuuta 2008 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ongelmana tuon uusimman päivityksen kanssa on seuraava: Kun avaan PIP-kuvan ja yritän liikutella sitä OK-napin ympärillä olevilla nuolilla niin laite aloittaa aikasiirto tallennuksen. Edellisellä ohjelmistolla tämä siirtely onnistui. Nyt kuva on osittain reunan yli piilossa kun sen olin sinne siirtänyt pois ison kuvan tieltä. Sama ongelma esiintyy myös kun painaa info-näppäintä kerran tai kaksi ja sen jälkeen oikelle. Tai sitten ihan muuten vaan ns. default-tilassa johonkin suuntaan. Onko muilla sama ongelma ja jos olette keksineet jotain apua tähän niin sen otan mielelläni vastaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2008 @ 21:56

Raptor321
Newbie

1 tuotearvio
_
21. toukokuuta 2008 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"toimii puolivuotta siedettävällä tasolla (pientä kanavien ja suosikkien uudelleen hakua ja järjestämistä muutaman kerran viikosssa, "yöllisten päivitysten" jälkeen).

ja nyt se saatana sit kosahti.. puoli vuotta "toimi" ja nyt pitäs kuulemma hankkia "näppärä" varapoksi, kun huollossa menee kuulemma min. kaksi viikkoa, eli aikaisintaan kolmen-neljän viikon päästä.. eikä tuo aikasempi posti tuo lohtua kun ei ole taetta, että osaisivat korjata sen minkä ovat rakentaneet.

lisäksi jos on langaton laser-hiiri, joka ladataan laittamalla telakkaan, niin pitäkää telakka kaukana poksista latauksen aikana, muuten pätkii tai katoaa kuva kokonaan... the voicea lukuunottamatta (jumalauta). epäilen myös wlan-modeemin sijoituksen kauemmas olevan viisasta (silloin loppu nykimiset ja paukkumiset lopullisesti).
Mainos
_
__

_
twelin
Newbie
_
27. toukokuuta 2008 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti heknu:
Minulla ilmennyt myös tuota nykimistä. Ensin oli pelkästään muutaman kerran kun tallenti ohjelmia. Nyt on alkanut ilmetä ihan vähän väliä ja puolet ohjelmista jää katsomatta. Samoin on pitänyt sammuttaa nauhoitus jos on katsonut toista kanavaa samalla kun nykiminen on äitynyt niin pahaksi. Onko kellään ollut samaa ongelmaa ja onko saatu korjattua jotenkin vai pitääkö viedä huoltoon? Boxin takaa nollaus ei auta asiaa.
Mulla omassa boxissa ihan samat oireet. Alkoi pikkuhiljaa tallennuksien nykiminen ja nyt ei pysty enää tallentamaan mitään. Tallennuksen aikana kanavan vaihtaminen jumittaa boxin yleensä täydelliseksi pikselimössöksi. Lähdössä takuuhuoltoon, kun vaan saan hommattua toisen boxin tilalle (Samanlaisen kuitenkin) ...

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > samsung dcb-p853z

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy