1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 Vs. XBOX360 [Risut ja Ruusut]

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi tjugo85 18.09.2006.

  1. Sanzu

    Sanzu Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2006
    Viestejä:
    814
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei ole ollut yhtään ongelmaa ps1 tai ps2 ikinä. Mikäs niissä on nyt hajonnu? Ei mulla oo menny mitään kevoille. Ms on sitte ihan eri juttu.
     
  2.  
  3. tuure2

    tuure2 Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä ole minullakaan PS1 tai PS2 näyttäny vielä mitään kuoleman merkkejä. :/
     
    Viimeksi muokattu: 26.11.2006
  4. anssi

    anssi Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle riittää pleikkari 2:n ihan hyvin vikoja on nyt yksi tullut lasersilmän kanssa sillä se ei tahdo aina liikkua kun yksi muovi osa on kulunut, mutta onhan mulla ps2 jo ollu niin kauan kun se on suomessakin ollut ostin heti kun kauppoihin tuli.
    Kun tuolla toisessa ketjussa sanottiin, että ps:llä ei voi vieläkään pelata xboxin pelejä niin siihen sanon ettei koskaan tule voimaankaan muutenhan kaikki ostaisivat melkein ps:än, koska se on tehokkaampi.
     
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikäs tässä nyt on tehokkaampi? PS, PS2 vai mikä PS?

    Jos yrität selvittää, että PS3 on tehokkaampi kuin Xbox360, niin ero on niin pieni (Jos ollenkaan), ettei Xbox360 pystytä tuskin koskaan emuloimaan PS3:lla.
     
  6. JuKi5

    JuKi5 Guest

    Kovasti sitä nyt 360 peleistä naristaan! Ei kai kaikkia 360 pelejä voida samaan aikaa julkaista!! kyllä niitä vielä tulee jotai jokaisel!!!!

    Playstation 3

    - Playstation
    - Hinta
    - Ohjain
    + ?????
    XBOX 360
    + Ohjain
    + Lisätarvikkeet
    + Ulkonäkö
    + Hinta/Laatu
     
  7. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli se että se on PS tekee siitä huonon? Ovela tapa ajtella, ei tosin järkevä tosin. Hinta nyt on kilpailijoita kovempi, mutta ei silti mikään törkyhintainen, ja toiseksi, oletko pelannut tuolla ohjaimella? Vain heititkö tuonkin ihan hatusta.

    Ja nuo xboxin plussatkin ovat vähän kaukkaa haettuja, ulkonäkö ja lisätarvikkeet? Eivät omasta mielestäni mitenkään erikoisia.

     
  8. JuKi5

    JuKi5 Guest

    Niin.. Nämähän ovat siis mielipide asioita!!! Ei siitä tarvitse heti alkaa räyhäämään!!anteeksi nyt vaan...
    ja se hinta... kyllä se nyt vaan on aivan saatanasti liikaa.!!!!
     
  9. Pesmerga

    Pesmerga Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ehkä kannata kirjoitella tuon tyylisiä viestejä tänne, jollei tahdo lietsoa eripuraa tähän topiciin. Ymmärtänet itsekkin miten naurettava tuo viestisi oli.
     
  10. JuKi5

    JuKi5 Guest

    No niin.. ei täsää mitään riitaa haasteta.. naurettava tai ei!?? itse en vaan näe mielessäni että PS3 tulisi minun hyllyyni.. onhan se ihan näyttävän näköinen konsoli mutta jääkö se sitten siihen??? toiset taas ei ottais 360 itselleen.. Pahoittelen vielä aikaisempia kirjoituksia jos se jotain henkilöä loukkasi!!!
     
  11. RIVER2

    RIVER2 Guest

    XBOX 360 on mun mielestä myös se hyvä juttu, että sille tulee paljon yksinoikeuspelejä. En tiiä PS3:n yksinoikeuspeleistä paljon...
     
  12. korpaps

    korpaps Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    gamespotin testien mukaan xbox 360 pelit näyttää paremmalta ainakin vielä tähän mennessä.
     
  13. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ja mistäköhän johtunee, ei ainakaan siitä että xbox on ollut vuoden pitempään markkinoilla, josta johtuen pelintekijöillä on enemmän kokemusta laitteesta? Laita vertailuun molempien konsoleiden julkaisupelit, nähdään vähän toisenlaisia tuloksia.

    Katsotaan vuoden päästä miltä ne pelit näyttävät.
     
    Viimeksi muokattu: 17.12.2006
  14. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No se on yksi X360:n etu PS3 nähden, että se on ollut markkinoilla jo vuoden enemmän. Joten ei sitä tarvi mitään julkaisupelejä vertailla, vaan tämänhetkisiä.
     
  15. janikosk

    janikosk Member

    Liittynyt:
    13.11.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekkin ostin Xbox360:n eikä Ps3 tule tuskin koskaan pölyä keräämään kirjahyllyyni. Päätökseen vaikutti hinta,ulkonäkö,ohjain(jota kehuttu yhdeksi parhaimmaksi)ja tietenkin pelit.Muutenkin nuo pelit enemmän tälläiseen äijämäiseen makuun. Edellisessä sukupolvessa ostin eka Ps2:sen mutta vaihdoin sen hyvin pian Xboxiin melkein samoista syistä. Ja se HD-DVD asema on hyvä kun myydään erikseen,ostaa sit ne jotka sitä tarvii. Ei suotta nosta paketin hintaan niinkuin joku Bluray. Toivotaan että Xbox360 on saanu riittävän etumatkan. :)
     
  16. Mitmokki

    Mitmokki Member

    Liittynyt:
    24.10.2005
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon tässä kyllä melko puolueeton, koska en osta kumpaakaan jos ei hd telkkarii sit satu olohuoneeseen ilmestymään. Mut ensinnäkin kuinka monella teistä on hd telkkari? Mun mielestä ilman sitä karisee molempien
    koneiden hienous, koska ainoa pääasiallinen ero viime sukupolveen on just toi roima tehon korotus.

    Mun mielipide on kyllä se et jos ei tota telkkarii ei löydy ostakaa wii :D
     
  17. JPie

    JPie Member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On kyllä ton boxin pelien grafiikka aika hienoa tolla meidän kuvaputki töllöllä. niin ja omat arviot

    XBOX360
    +hinta
    +ei vakio blu-ray tai hd-dvd asemaa
    +MS on kait luvannut tuoda blu-ray aseman lisävarusteeksi jos blu-ray on voittava formaatti
    +kehitetty jo vuosi
    +ei liikaa vakio varusteita, saa valita itse
    +Paljon hyviä yksin oikeus pelejä
    +langallinen ohjain sopii tietokoneeseen
    +ohjain hyvä ja siksi siihen on helppo lähestyä
    +live
    -dvd aseman ääni?


    PS3
    +tiedot paperilla
    -ruma
    -blu-ray asema vakiona
    -muisti
    -tulee myöhässä.
    -ohjaimessa ei ole tärinää
    -hinta
    -vähän hyviä yksinoikeuspelejä
    -ohjain on huono jos ei ole tottunut siihen
     
    Viimeksi muokattu: 07.01.2007
  18. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Taidat olla jonkin sortin xbox-fani, JHPie? Ainakin tuo ns. "arvostelu" antaa sellaisen kuvan. Nuo sinun splussat ja miinukset ovat täysin naurettavia, Boxissa plussaa on se että siinä ei ole uuden sukupolven asemaa, ja PS3:ssa se on miinus? PS3 ruma? Jne, en nyt jaksa alkaa luettelemaan.
    Muutenkin erittäin puolueellista tekstiä, suurin osa täyttä kuraa.
     
  19. JPie

    JPie Member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nimimerkkini on kylläkin JPie ja kyllä voisi sanoa jopa että olen NYKYÄÄN xbox fani, mutta aina ei ole ollut näin, Esim. Xbox ykkösen aikana ajattelin ostaa boxin siitä syystä että MS myi boxseja tappiolla, enpä ostanut ja mitä tulee tähän uuteen sukupolveen niin ostin senkin konsolin vain sen takia että silloin kun sen ostin niin myyjä sanoi että MS tekee joka konsolista tappiota. Toki huomasin konsolin kyvyt heti kun kirjauduin liveen ja siitä alkoi tämä ps3 "viha". No mitä tulee blu-ray asemaan niin haluaisin katsoa ensin kumpi voittaa ennenkun ostan "kalliin" soittimen. Ja kun xbox 360 konsolissa on tuo vain lisävaruste ja kun MS on luvannut julkaista blu-ray aseman jos se voittaa formaatti sodan, niin lisävaruste asema on huomattavasti mukavampi ostaa, sillä sen ostamista voi siirtää siihen asti kunnes tietää kumpi voittaa ja silti käyttää konsolia. Niin ja tuo ps3 "viha" johtuu sen hinnasta eikä yrityksestä tai siitä että kun minulla on XBOX 360. mitä tulee arvosteluuni niin se edustaa omaa näkemystäni ja tuo erikseen mainitsemasi "PS3 ruma?" niin sitä se mielestäni on. Ps3 on jotenkin liian moderni jotta se sopisi paikalle jossa boxini on, ja edelleenkin tämä on OMAA mielipidettäni, eikä mitään kuraa.
     
  20. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse taidat olla jonkin sortin ps fanboi kun toisen mielipiteitä sanot kuraksi?
     
    Viimeksi muokattu: 07.01.2007
  21. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Väitätkö että ei ollut puolueellista tekstiä tuossa vertailussa? Ja ei, en ole minkään tuotemerkin fani tällä hetkellä, vaikka molemmat konsolini ovatkin olleet Sonyn.

    Vihaat jotain sen hinnan takia? Just. Vihaatko kenties muitakin kalliita laitteita?
     

Jaa tämä sivu