vois kyllä nuo turhat kyselyt jättää pois ei se voi olla niin iso asia se et onko memberi vai junior memberi.... mut joillekin se näköjään on
Eiköhän herra dRD tehny mielipiteensä selväksi tällä: Ja kun siitä keskusteltiin: Sitten ihan kysymys: Montako Adminiä on tullut tällä tavalla? FIX: typot
päivitys joka päivittää käyttäjätasot, ajetaan ylläpidon toimesta käsin ja skriptillä kai eli sinunkin "arvo" päivittyy kyllä ylöspäin kun kirjottelet.. ja se "arvo" on lähes täysin turha..
YYY EEEE SSSSS Eli muistan jostan lukeneeni että jossain vaiheessa jos kirjotteli enkku puolelle niin se ei vaikuttanut viestejen määrään... Nyt se ainakin vaikuttaa... Voi kirjotella sinnekkin hyvin mielin...
Niin et oo voinu aikaisemmin sinne kirjoitella kun ei viestimäärä ole noussut vai...? voe elämän kevät...
en kyllä itse näe sitä tärkeksi olenko newbie vai junior member ym. ei sillä pitäisi olla väliä. ja varsinkin kun tällä uudella systeemillä saa "arvoa" nostettua itsekkin "sain" "ylennyksen" apua kyselemällä. elikkä jos nyt olen oikeilla jäljillä niin voi jopa uutisista chattailemällä päästä junior memberiksi. vaikkapa en näe mitään eroa itsessäni olen sitten newbie junior member tai vaikka senior member.
Taitaa sen eron huomata vasta kun se nousee memberistä mode/admin puolella... Ja ei sillä mitään vaikutusta ole (sain just enkkuforumilla opastusta newbielta). FIX: ja memberillä meinaan taviksia (meitä käytäjiä)
Seuraava tavoite: Junior Member Mutta AA 2500 postia? Sehän on ihan sikana. Onnea vaan kaikilla AA käyttäjille.
No Agent_007:hän on AfterdawnAddict... Hitsiläinen. Meikäkin oli pistänyt 65 viestiä, ja sit vasta pistivät Junioriksi. Nyt on jo 90 täynnä.
On muitakin jotka ovat addicton tason saavuttaneet, tuppaavat vaan olemaan valvojia nykyään. Ja ennenkuin kysyt, niin agentti on ilmoittanut ettei halua valvojaksi, siksei ole
Olen kirjoitellut tuon asetukset sivun mukaan ainakin 105 viestiä. Se on parisen päivää siinä jo tököttänyt ja yhä olen Jr.Member vaikka pitäis olla jo Member ? Mikä mättää vai vaihetaanko noi vaan esim. viikon välein?