voisitko vähän auttaa tossa etsimisessä kun en löydä muutakun että sillä lc5 ja L0phtCrack ohjelmalla saa jotenkin ne salasanat
toi lc5 ohjelma ei näytä mitään salasanoja tai siis se kohta on ihen tyhjä siinä näkyyv ain domain ja user name niissä kohdissa on jotain tietoa mutta muut kohdat on tyhjiä
http://us1.samba.org/samba/ftp/pwdump/pwdump.c tossa ois pwdumpin sorsa.. se on vähä kämänen mutta äkkiäkös sen muuttaa =) EDIT: olinpa taas ilkee =) http://www.bindview.com/Resources/RAZOR/Files/pwdump2.zip
en oikee osannu käyttää tota hommaa mutta eihän tolla mitään windowsin tiedostoja avata missä ne salasanat on vaan kaapataan ne kun joku kirjautuu sisään jos oikein ymmärsin
admin oikeuksilla ajat sen cmd:llä.. tyyliin: pwdump2>hässit.txt -tolla se tekee .txt filun jossa on hashit.. sitten crackaat ne vaikka sillä lc:llä...
mitä jos tossa kokeiltaessa noita juttuja vaihtoi vahingossa käyttöjärjestelmän valvojan salasanan eikä muista sitä enää ja vierastili on käytössä. pitäs päästä pwdump2 ohjelmalla Isass ohjelmaan niin miten se oonistus
mulla meni tossa just omistajan salasana hukkaa olisko jotain helppoo ja vaivatonta juttuu millee sen sais ? ainii mulla on xp käyttöjärjestelmä jos oli jotain apuu tosta tiedosta..
onnistuukohan dossista jotenkin..? en muista.. varmaan jollain linuxin cd:ltä ajettavalla systeemillä onnistuu.. googlea kehiin =)
okei vaikka kovasti on jo käytetty sitäkin x) sieltä juuri löysin tämän afterdawn sivuston... xD kyl se on joku erikois linux buutti diskeetti mut se on pirun työläs ku siinä on englanniks kaikki textit tai sellanen mulla on jo täälä mut en oo mikään englannin kielen osaaja...
hmm.. no joku varmaan osaa auttaa.. ite töissä, niin ei voi oikeen kokeilla mitään, kun vasta himassa..
tää alkaa suututtaa!! kun ei koneella voi asennella mitään countter-strike 1.6 lopetti toimimisen jne... no sitten ilmeni taas uus juttu se linux:in mikä onkaa erikois buutti diskeetti ei perskeles vieköön auttanu asiaa!
Eipä tuo työläs menetelmä ole toi diski...valmis työkalu. Tietysti jos ei taida enklantia tarpeeksi hyvin niin sitten voi vaikuttaa hankalalta. No teen tässä pikaoppaan ton diskin käyttöön. http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Step ONE: Select disk where the Windows installation is Eli valitse se sun Windows käyttiksen osio kovolta. a=listaa osiot. valinta tehdään numeroilla. Step TWO: Select PATH and registry files Valitse 1 - Password reset [sam system security] painamalla Enteriä. Step THREE: Password or registry edit -Valitse 1 - Edit user data and passwords painamalla Enteriä. -Valitse RID: 01f4, Username: <Administrator> painamalla Enteriä. -Syötä uusi salasana *(Please enter new password: *). Eli annat sille järjestelmävalvojalle salasanaksi * joka meinaa että siltä otetaan salasana pois kokonaan. -Vahvista salasanan muutos valitsemalla y. -Valitse q - Quit (you will be asked if there is something to save). Step FOUR: Writing back changes Vahvista muutoksien kirjoitus levylle (About to write file(s) back! Do it? [n] : y) valitse y.
no johan on sakke88 salasanat hukasa ei varmaan kannata jatkosa pistää mitään salasanojen taakse jos ei niitä muista enään viikon päästä
mitäs jos ne salasanat ei ole mun vaan toisen perheenjäsenen joka ei muista niitä kelpaako se selitykseksi tai jos ihan vaan kiinnostaaa että kuinka helposti ne salasanat sieltä löytyy. johokin ne on cryptattu mutta en tiiä mihin ja millä saan ne auki lc5 mulla on mutta en sillä niitä saa