älkää ikinä tilatko näitä levyjä siltä vitun nierlen natsilta!! on aivan paskoja ja yli 100 kpl on susia 400kpl määrästä!! luulisi sen mulkun tajuavan että paskaa ei kannata myydä jos tahtoo pitää asiakkaan...juutalainen se on, jäi HITLERILTÄ hyvä työ kesken tämä nierlen suhteen!!
Jäikö netiketti kenties kotiin? Suosittelisin pikkuisen korjailemaan, vaikka varmasti ottaa pahasti päähän jos yli 1/4 levyistä kusi käsille.
Oliko ne sellaisia keltaisia budget- levyjä? Itellä ei ainakaan ole ollut vielä mitään valittamista kyseisistä levyistä. Sain 200 kpl näitä levyjä kaupanpäälliseksi kun tilasin Nierlestä tukun laatulevyjä
Niin helppohan se on aina niitä muita syyttää ;-) Olisi mies ja tunnustaisi tappionsa ja teksi jotain järkevää asialle. Ei minulla ainakaan ole mitään ongelmaa ollut tämän "Herr. Nierlen" toimittamien tuotteiden kanssa. Olisiko parit lasinaluset tullut, mutta kyllä niissä on ollut kyse omasta "kädestä".
keltaisia 4x levyjä. B-grade , ei palautusoikeutta!! LG 12x polttava , uusi firmis.. välillä onnistui ja toisinaan pari kymmentä sutta peräkkäi. Tracking of focus error heitti aina kun epä onnistui. ja sitten levyissä oli valmiita syviä naarmuja..
Aika selvin sanoinhan tuossa kerrotaan,että b-luokan tavaraa(ei palautusoikeutta teksti kertoo jo tuotteesta),eli tuurista kiinni toimiiko vai/tai ei.Turhaa pitää hirveää ääntä myyjästä/tuotteesta,kun itse olet ostanut vaikka kerrottu tavaran olevan ns.Hazardi-kamaa.
No mun levyt oli kyllä näitä joten ei ollut näköjään samoja http://www.nierle2.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2372