Onko jollakin tietoa,toistaako kyseinen soitin itse poltettuja avi-tiedostoja ? Elikkä,kun olen ottanut digikameralla videokuvaa ja poltan sen cd:lle,onnistuuko sen katseleminen kyseisellä soittimella ja tai jollain muun merkkisellä soittimella ? No entä sitten kameralla otetut still-kuvat poltettuna niinikään cd:lle ?
Tuossa on valmistajan sivulle linkki ko. laitteen valmistajan sivulle: http://www.denver-electronics.com/ Supportista löytyi tällaista tietoa: PLAYS DVD, CD, CD-R/RW, DVD+RW, MP3, JPG KODAK PICTURE CD COMPATIBLE MULTIREGION RGB THROUGH SCART PAL/NTSC COMPATIBLE DOLBY DIGITAL AC-3 SURROUND SOUND DECODER BUILT-IN DTS DIGITAL OUTPUT DOLBY DIGITAL SURROUND SOUND 5.1 OUTPUT CONNECTION ON SCREEN DISPLAY MULTI ANGLE FUNCTION SELECTABLE SCREEN FORMAT (4:3/16:9) SCART/5.1 SURROUND SOUND/S-VIDEO/COAXIAL/OPTICAL/STEREO/VIDEO OUTPUT CONNECTIONS FULL FUNCTION REMOTE CONTROL Eli ei näyttäisi toistavan .avi tiedostoja, mutta still-kuvia (.jpg) näyttäisi näyttävän.
No entä jokin muu merkki, joka toistaa avi-tiedostoja ? Mikä sellainen voisi olla ? Mielellään jokin "halpis"-versio. Onko mpge ja avi sama formaatti vai eri. Olen lukenut jonkin soittimen tuoteselosteesta, että toistaa esim. mpge-tiedostoja.