1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kuvat ja videot levylle

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi partyon 02.06.2005.

1. partyon

partyon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritin löytää apua mutta ei tämä puupää mitää löytänyt...Eli siis, onko mahdollista laittaa kameralla otetut jpeg kuvat ja avit samalle cd:lle? Tai siis pystyyhän ne polttamaan samalle cd:lle, mutta niin että dvd-soitin osaisi soittaa molempia. Soittimeni pystyy kyllä näyttämään kuvat ja avit erillisinä cd:nä mutta ajattelin, että saisiko ne samalle cd:lle? Käytän Neroa mutta en tiedä pitäisikö ne polttaa Datana vai vcd:nä vai minä? Olen kyllä lukenut ohjeet neroa varten mutta en silti ymmärrä. Olen polttanut vcd-levyn ja silloin avit toimii dvd-soittimessa mutta kuvia en saa silloin mukaan cd:lle. Ja data-levynä poltettuna saan kuvat näkymään mutta avit ei toimi. Olen aivan pihalla. pystyykö kukaan ottamaan tolkkua mitä sönkötän tässä.

2.  
  3. masi84

masi84 Guest

Ihan datalevynä pitäisi toimia. Jos käytät vcd:tä muuttaa nero avit vcd-tiedostoiksi. Eli, jos haluaa avi:tkin säilyttää aveina käytä datalevyn tekoa. Voit laittaa vaikka kuvat ja leffat eri kansioihin selkeyden vuoksi.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.06.2005

Jaa tämä sivu