Nero polttaa hermot eikä levyä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Gtamazon 26.05.2005.

1. Gtamazon

Gtamazon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon jo hermoromahduksen partaalla. Tuo Neron versio 6 on ruvennut yhä enemmissä määrin ilmoittamaan polton ihan loppuvaiheessa virheilmoitusta: Could not perform fixation. Cd menee vituiks. Oon yrittänyt eri merkkisillä cd:llä --> ei vaikutusta, polttonopeus ei vaikuta vaan aina sama homma.

sitten taas jotkut muut filut palaa oikeen ilosesti levylle?? Yritin ettiä täältä vastauksia, mutta en löytänyt. Auttakee ennenkuin ratkeen lopullisesti ryyppäämään.

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    aseman firmwaren päivitys ja kenties Nerosta eri versio käyttöön, noita ainakin kannattaa kokeilla.

4. dfwta

dfwta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jeps. Itsellä myös huonoja kokemuksia ko.ohjelmasta. Etsin juuri nyt korvaavaa. Toimii liian epäluotettavasti.Ei vaan nyt juuri torrent oikein pelitä...

5. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmmm... yli 5 vuotta Neron eri versiolla poltellut CD:tä ja nyttemmin sitten DVD:täkin eikä yhtään ongelmaa joka olisi johtunut tuosta softasta itsestään. Aihioista ja hajonneista polttimista kylläkin.

Mutta ainahan näitä tietysti sattuu ja tapahtuu... *kop kop*

6. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä Nero paras polttosofta on IMO.

7. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Eipä oo kans nerosta mitään moitteita. Hyvä ja monipuolinen softa. Poltto ongelmat johtuvat tosiaankin harvemmin itse softasta mutta eipä sekään tietysti ole pois suljettua. (ja varsinkin jos käyttää jotain ware neroa)

Jaa tämä sivu