Oon jo hermoromahduksen partaalla. Tuo Neron versio 6 on ruvennut yhä enemmissä määrin ilmoittamaan polton ihan loppuvaiheessa virheilmoitusta: Could not perform fixation. Cd menee vituiks. Oon yrittänyt eri merkkisillä cd:llä --> ei vaikutusta, polttonopeus ei vaikuta vaan aina sama homma. sitten taas jotkut muut filut palaa oikeen ilosesti levylle?? Yritin ettiä täältä vastauksia, mutta en löytänyt. Auttakee ennenkuin ratkeen lopullisesti ryyppäämään.
jeps. Itsellä myös huonoja kokemuksia ko.ohjelmasta. Etsin juuri nyt korvaavaa. Toimii liian epäluotettavasti.Ei vaan nyt juuri torrent oikein pelitä...
Hmmm... yli 5 vuotta Neron eri versiolla poltellut CD:tä ja nyttemmin sitten DVD:täkin eikä yhtään ongelmaa joka olisi johtunut tuosta softasta itsestään. Aihioista ja hajonneista polttimista kylläkin. Mutta ainahan näitä tietysti sattuu ja tapahtuu... *kop kop*
Eipä oo kans nerosta mitään moitteita. Hyvä ja monipuolinen softa. Poltto ongelmat johtuvat tosiaankin harvemmin itse softasta mutta eipä sekään tietysti ole pois suljettua. (ja varsinkin jos käyttää jotain ware neroa)