Norton kummittelee

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi mavirta 22.05.2005.

1. mavirta

mavirta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma: kauan aikaa sitten mulla oli Nortonin virustorjunnat ym. Olen ne poistanut jo ehkä pari vuotta sitten ja vaihtanut virustorjuntaa ja palomuuria. Nyt vaihdoin jälleen ja uusi virustorjuntaohjelma herjaa jotenkin näin:

"koneessasi on Norton/Symantec asennettuna, joten virusvahti ei ole päällä"

Itse en löydä kuitenkaan mitään tiedostoja koneeltani, mitkä viittaisivat Nortoniin (ei edes piilotettuna)! Paitsi eikös kansio "RECYCLER" viittaa jotekin Nortoniin? Se multa löytyy, mutta sitä ei saa poistettua mitenkään! Eli ongelmana on: miten löydän kaikki tiedostot/kansiot/rekisterit mitkä viittaavaat Nortoniin/Symanteciin jotta saisin tuon uuden Virustorjunnan toimimaan kunnolla? Kaikki neuvot tarpeen...

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  4. Antigod

Antigod Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaverin koneesta kun piti Norton 2003(+firewall) poistaa niin ei se kokonaan lähtenyt edes noilla Nortonin omilla työkaluilla, vieläkin käynnistettäessä aina ilmoittaa jostain symantecin virheestä (kone kyllä muuten toimii), ohjelma listaan jäi myös jokin Nortonin osa jota ei voi poistaa.

5. Cathunter

Cathunter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos rohkeutta riittää, niin etsi haulla ja poista kaikki Symantec ja Norton -viittaavat merkinnät rekisteristä.
    Edit: suorita > regedit > muokkaa > etsi seuraava

Viimeksi muokattu: 22.05.2005

Jaa tämä sivu