1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfieldin TF-5100 PVRc tökkii

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi jämä 21.05.2005.

  1. jämä

    jämä Member

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laite toimii kaikenkaikkiaan hyvin, mutta pienen ongelman olen havainnut onkohan muilla? Ongelma on että kun boxi on ollut päällä noin 4-5h niin alkaa ohjelmaoppaasta eli EPG:stä ohjelmatiedot hävitä. Ne tulee takaisin normaalisti kun käynnistää boxin uudelleen.
    Missäköhän mättää? pitääkö palauttaa takuuseen?
     
  2.  
  3. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on myös ollut samoja ongelmia ja joitakin ohjelmaoppaasta nauhoitukseen laittamiani ei ole tallentunut levylle lainkaan. Vain otsikko, mutta ei sisältöä. Se taas on tietysti johtunut siitä, kun boxi jostakin syystä hukkaa signaalin välillä kokonaan. Olen taistellut sen kanssa nyt viikon ajan. Siihen asti kaikki toimi kohtalaisesti. Finluxin DVB 420C:n kun vaihtaa samoihin liittimiin, niin signaalit löytyy mukisematta. Juuri nyt tuo Topfieldkin näkyy toimivan ihan kuin kiusallaan, kun uhkasin palauttaa sen. Saa nähdä kuinka kauan. Meillä pitäisi antenniverkon olla kyllä kunnossa ja sen todistaisi myös tuo Finluxin toimiminen mukisematta. Kummassakin laitteessa on viimeisin ohjelmisto.
     
  4. jämä

    jämä Member

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ootko muistanu laittaa molempiin RF IN liittimiin antennin piuhan. Singaali saattaa kadota välillä jos molempiin virittimiin tule omaa antenninjohtoa. Singnaali vahvuudet on mulla boxin mukaan melkein täydet mutta silti ohjelmatiedot välillä katoaa, ohjelma-ajat kyllä pysyy.
     

Jaa tämä sivu