Olen kokeillut polttaa erästä videotiedostoa cd-rw levylle, mutta se ei ota onnistuakseen. Ensin koitin nerolla joka ilmoitti, kun polton olisi pitänyt lähteä käyntiin, että tallennin ei tue tämän tyyppisiä levyjä. Koitin myös XP:n omalla "poltto-ohjelmalla", mutta se ilmoittaa, että asemassa ei ole levyä. Olen kokeillut kahdella eri polttavalla, Toshiban 5112 DVD polttavalla ja Lite-onin LTR-24102B CD polttavalla. Olisio jollain vinkkejä mitä kannattaisi kokeilla? EDIT: ainiin vielä että olen kokeillut kahteen eri Verbatimin CD:RW:hen polttaa.
Siis se on *.avi (oletan). Toimiiko se video tietokoneella moitteettomasti? Onko se ladattu (saattaa olla että se ei sisällä mitään) Onko se kaupasta (onko se itse ripattu koneelle, vai saatu jostain) Onko se vuoksra (onko suojauksien purku epäonnistunut) Oletko poltttaessa koittanut laittaa rastia kohtaan "Simulaatio" joka koittaa eka polttoa teoriassa ennen kuin aloittaa itse polton(siitä pitäis tulla jonkinlainen virhe ilmoitus jos epäonnistuu). Onko asema ennen polttanut RW-levyt onnistuneesti?
Video on itse kaapattua kuvaa televisiosta, mutta tiedostossa ei ole vika. Yritin polttaa myös pelkän tekstitiedoston, mutta ilmoitti samaa. Katselin noita levyjä ja ne näyttävät olevan 16-24x compatible, mutta cd-polttimeni tukee rw:tä vain 10 kertaisesti ja toshiban dvd asema muistaakseni samoihin luokkaan, joten taitaa olla että asemani eivät ole riittävän nopeita polttamaan noita levyjä. EDIT: kantta vähän enenmmän tutkiessani siinä lukee että " For Ultra-Speed Driver Only", joten taitaa tulla hitaampien levyjen osto eteen.
Voisin tuota vielä kokeilla. Ostin kyllä jo hitaamman levyn ja sillä sain toimimaan. Nyt en ehdi testata mutta ehkä jossain vaiheessa, imoittelen jos auttaa.