Alueellinen tarjous: Laajakaistan kuukausimaksut 50 %:n alennuksella 30.9.2005 asti Sonera tarjoaa 16.5. – 30.6.2005 välisenä aikana erikseen määritellyillä alueilla avattujen uusien Sonera Laajakaista ADSL –liittymien kuukausimaksut 50 %:n alennuksella 30.9.2005 asti. Tarjous koskee vain ADSL:n nopeusluokkia 1Mbit/s / 512 kbit/s ja 2 Mbit/s / 512 kbit/s sekä 8 Mbit/s / 1 Mbit/s. http://www.sonera.fi/artikkeli/0,3842,l-fi_h-11204_a-285705,00.html MITÄ SAA NE JOILLA JO ON SONERAN NETTI!!!!!!!!!!!!!!!!!! UUDET SAA, VANHAT MAKSAA, ONKO TÄÄ REILUA!!!!!!!!!!!!!!!
Soittelin Soneralle tuosta "uusien värväys" kampanjasta ja kysyin miksi meitä vanhoja asiakkaita ei huomioida.Vastaukseksi tuli:"Kesä - ja heinäkuun saatte puoleen hintaan,onko hyvä ?",eikä tarvinnut edes kinastella.Ihan reilua toimintaa.
Senkun soitat ja sanot saman asian kun [bold]turska[/bold] http://www.sonera.fi/osio/0,3846,l-fi_h-11829,00.html
Soneralle soittaminen ei olekkaan niin yksinkertainen juttu. Voi olla että on menny jo tuo kesä-heinäkuu ennen kuin joku vastaa. Onnittelut Turskalle läpi pääsystä. Kauan kesti?
Ei ne noiden sivujen mukaan kovin pahoja nuo puhelin ajatkaan ole. Tossa linkissähän nuo näkyy. Tuli vaan yks päivä radiossa juttua jossa tarkistivat noiden aikojen paikkaansa pitävyyttä, niin ei ihan noin helpolla päässy. Mutta pitääpäs tosiaankin selvittää onko kesä-heinäkuu puoleen hintaan.
Kerran oon Soneran asiakaspalveluun soittanut. koneääni ilmoitti jonotusajaksi 5 min. Jonotin 50 min :/
Juuri tuon käytöksen takia olen jo kauan sitten vaihtanut kaikki Soneran palvelut pois.Naapurikunnassa sai laajakaistan halvemmalla koska täällä oli kilpailu silloin heikkoa.Muistakaa nyt lukijat että: 1. Soneran on ruotsalainen yhtiö 2. Yrityskulttuuri rikollinen (telekuuntelu) 3. Potki pois satoja vain suomalaisia työtekijöitä 4. Raskaana ja äitiyslomalla olevat saavat potkut 5. Palvelut ei toimi. Turha yrittää valittaa 6. Hinnoittelu eriarvoista. Jos sattuu olemaan heikko kilpailu niin ryöstetään vakioasiakkaat ja annetaan muualla reiluja alennuksia uusille. jne...
Koneääni ilmoitti keskimääräinen jonotusaika on 10 min.kesti ehkä n.15 min. ja sitten olikin kivankuuloinen naisääni luurissa Eilen kaveri soitti Såneralle samasta asiasta,sai valita ottaako kesä- ja heinäkuun puoleen hintaan vai nostaako nopeuden 2/512:sta 8/1:een ja maksaa tuon 2/512:sta mukaan.
Päivän lehdessä STT:n uutinen: TeliSonera laskee laajakaistaliittymien hintoja Ruotsissa reilusti Johtaja Retri Lahtisen mukaan ilmoitus ei vaikuta yhtiön Suomen hinnoitteluun. Eli jos käytät Soneran laajakaistaa rahoitat välillisesti ruotsalaisten halpaa surffailua. Vai mistä ne voittoeurot muuten tulisivat ? Suomalaiset potkitaan pois ja ruotsalaisille palkkioksi halvat liittymät. Soneran vähintäänkin epäilyttävä yrityskulttuuri (telekuuntelu, erottamiset,hinnoittelu jne.) kyllä sai minut irtisanomaan kaikki ko.yrityksen palvelut.
Pääsin heti läpi soittaessani asiakaspalveluun ja lupasivat kesä heinäkuun puoleen hintaan! Tosin kyllä sai hetken neuvotella koska sitä ei kaikille automaattisesti luvata! On tää kumallista touhua, täytyy varmaan alkaa soitteleen pitkin vuotta ja ruinaa halvempaa hintaa jos se näin puhelimessa onnistuu! Aika jännää touhua, kohta nää soittelut alkaa paisuun kun tieto leviää että kohta niiden on jo pakko antaa kaikille tuo kesätarjous!
Oon itse ainakin vaihtanut jo laajakaistayhteyden sekä puhelinliittymän toiseen firmaan, juuri näiden tässäkin ketjussa mainittujen syiden vuoksi..samaa suosittelen muillekin.
Minäkin vaihdoin Soneran kännykkäliittymän(itseasiassa 3kpl+1kpl)toiselle operaattorille tuossa muutamaviikkositten. Yllätys yllätys, Soneralta soitettiin minulle(ei ole moista tapahtunut n.20 vuoden aikana(aiemminhan firma oli Tele))ja tarjottiin loppuvuosi ilman kuukausimaksuja jos perun operaattorinvaihdon(en innostunut),"entäpä lisäksi 10€ puheaikaa/kuukausi 2005 loppuun". No, takinkääntö ei kuulu tyyliini joten en innostunut tästäkään tarjouksesta. Että näin, tarjouksia Soneralla olisi riittänyt kunhan joku vain olisi kerinnyt niistä kertomaan vanhoille asiakkaille. Niimpä niin! Kaikestahuolimatta, täytyy antaa 10+ soittaneelle nuorellemiehelle, joka käyttäytyi(hankalasta tilanteesta/asiakkaasta huolimatta)koko puhelunajan ERITTÄIN HYVIN. Todennäköisesti nämä "puhelinmyyjät/vastaajat" saavat seuraavana kenkää(koska menee niin huonosti). Ja samaan aikaan johto lunastaa optioitaan, tosin kannattako noita edes mainita, hyvä jos miljoonan saavat per nuppi. "Nooh älkääsnyt vollottako, ainahan sieltänyt parikolme milliä löytyy jokaiselle kun ootte niin mahottoman hyviä johtajia olleet"
*tu että *tuttaa tollanen. Selvästi niillä on vähän tinki varaa kun ei tarvi kuin asiakaspalveluun soittaa niin saa alennusta. Luulis ettei siellä ole jollain puhelinvastaajalla valtuuksia antaa alennuksia, mutta tuntuu olevaan. Saavat varmaan provisiota sen mukaan kuka on onnistunut vähiten antamaan alennuksia. Alkaa muistuttamaan autokauppaa tuo homma.